دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرگ سارقین حین سرقت از یک منزل در تهران
2
با پلیس تماس گرفتم، لحظاتی بعد یکی از همسایه‌ها نزد من آمد و گفت با اورژانس نیز تماس بگیریم زیرا یکی از سارقان خود را از پنجره ساختمان به پایین پرت کرده و ...

کشته شدن سارقین حین دزدی از منزل

دلگرم: ساعت 22:30 شب گذشته (28 خرداد 98) حسب اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر حضور سارق در طبقه چهارم منزلی در ستارخان، گشت کلانتری 118 ستارخان به محل اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل حادثه، مالک منزل به مأموران گفت: دو ساعت پیش برای خرید وسایل تولد فرزندم به همراه همسرم خانه را ترک و هنگام بازگشت با دیدن کج شدن در واحد و شنیدن سر و صدا از داخل خانه فهمیدم سارقان در منزل هستند.

وی افزود: همسرم، با درآغوش گرفتن فرزندم سریعاً به طبقات پایین‌تر رفت و همسایه‌ها را با خبر کرد، من نیز با پلیس تماس گرفتم، لحظاتی بعد یکی از همسایه‌ها نزد من آمد و گفت با اورژانس نیز تماس بگیریم زیرا یکی از سارقان خود را از پنجره ساختمان به پایین پرت کرده است.

وی ادامه داد: به همراه سه همسایه دیگر خود به پشت‌بام رفتیم تا ببینیم فرد دیگری نیز آنجا حضور دارد یا نه که دیدیم یکی از سارقان خون‌آلود در حیاط افتاده، سارق دیگر نیز با ملحفه و پرده گره‌زده و آویزان شده به شوفاژ، قصد پایین رفتن از بالکن را داشت که فریاد زدیم این کار را نکن.

وی افزود: به سارقی که قصد فرار داشت گفتیم دوستت نیز قصد پایین رفته داشته که ظاهراً فوت کرده است اما سارق دوم نیز با عدم توجه به فریاد ما به کارش ادامه داد که نزدیک طبقه سوم، پارچه‌ها پاره شده و او نیز به پایین پرتاب شد.

در ادامه این شخص که پیش از رفتن به پشت‌بام در واحد را از بیرون قفل کرده بودم، پس از رسیدن پلیس کلید را به آنها داد که ماموران سارق سوم را نیز در خانه دستگیر کردند.

مرگ سارقین حین سرقت از یک منزل

هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که مصدوم اول دقایقی پس از انتقال به مرکز درمانی به دلیل شدت جراحات وارده و مصدوم دوم نیر ساعت 6 صبح امروز (29 خرداد) علی‌رغم تلاش کادر پزشکی به دلیل شدت جراحات جان باخت.

در تحقیقاتی که از سارق سوم مشخص شد که وی پس از تحمل حبس به جرم سرقت منزل، یک سال پیش از زندان آزاد شده است.

این سارق شب گذشته به همراه دو دوست 34 و 36 ساله برای سرقت به محله ستارخان رفته و پس از رسیدن به محله ستارخان و مشاهده باز بودن در ساختمان بررسی‌های لازم را انجام داده و متوجه خالی بودن یکی از واحدها از سکنه در طبقه چهارم شده بودند

مرگ سارقین حین سرقت از یک منزل

چند دقیقه از ورود سارقان به منزل گذشته بود که جست‌وجو برای یافتن اشیاء قیمتی، صدای کلید در را شنیده بودند، این سارقان با توجه به قفل شدن در از بیرون برای فرار اقدام کرده بودند.

سارق 34 ساله با رفتن به سمت پنجره برای فرار از بالکن اقدام کرده اما پایین افتاده بود؛ دوست دیگر وی نیز با گره‌زدن پارچه، ملحفه و پرده اطاق کودک به لوله شوفاژ، از طریق بالکن برای پایین رفته اقدام کرده که وی نیز به پایین افتاد.

از سارق سوم نیز یک دیلم و یک دسته کلید کشف شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

در حادثه دیگری نیز ساعت دو بامداد 25 خرداد، سارقی 28 ساله برای سرقت از طبقه دوم منزلی در شهرک قدس اقدام و با اطلاع از ورود مالک، خود را از بالکن آویزان کرده و به پایین پرتاب شده بود.

این سارق نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و از وی مقادیری طلا و وجوه نقد جمعاً به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد که تمام اموال مسروقه را از همان خانه سرقت کرده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این دو خبر گفت: شهروندان از باز گذاشتن در ساختمان در طول ساعات شبانه‌روز جداً خودداری کرده و واحدهای مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا از بروز اینگونه اتفاقات جلوگیری شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits