دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید
4
شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران از قتل میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران با اصابت 5 گلوله به قفسه سینه خبر داد.

میترا نجفی همسر نجفی به قتل رسید

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران از قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.

بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی (میترا استاد) که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است. شهریاری درباره آلت قتاله گفت: « این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.»

پیگیری‌ها از محل وقوع حادثه قتل همسر دوم شهردار سابق تهران که برجی در محله شهرک غرب است حاکی از آن است که همچنان با گذشت بیش از یک ساعت از وقوع این جنایت عوامل پلیس و مقامات قضائی در محل حاضر و تیم‌های تخصصی پلیس در حال بررسی صحنه جرم، انگشت‌نگاری و نمونه‌برداری از محل هستند.

این واحد مسکونی متعلق به همسر نجفی بوده و پس از بررسی صحنه جرم با دستور مقام قضائی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده نیز از سوی پلیس رسیدگی خواهد شد.

جزئیات قتل میترا استاد

میترا استاد با پنج گلوله به قتل رسیده است.

الف- با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ «میترا استاد» همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت پنج گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده‌اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه‌ها را آغاز کرده و با بازبینی دوربین‌های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ‌هایی برای رازگشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبرنگار «الف» گفت: « در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ‌های مربوط به این جنایت را جمع‌آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد.»

میترا استاد، مشهور به میترا نجفی متولد سال 1362 در کرمانشاه بوده است.

حواشی قتل میترا استاد

همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید

پس از انتشار خبر قتل ایشان، پریسا صالحی خبرنگار انصاف نیوز با اشاره به قتل همسر دوم محمدعلی‌ نجفی در توییتر گفت:« دیروز زن دوم نجفی زنگ زد به ما و میخواست باهامون مصاحبه کنه، امروز قرار بود بیاد دفتر، همین امروز به قتل رسید !»



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits