دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دلیل دزدیده شدن باران شیخی مشخص شد
16
دلیل دزدیده شدن باران شیخی مشخص شد پس از گذشت یک ماه از گم شدن دختر 8 ساله اراکی شب گذشته شاهین صمدپور در اینستاگرامش جزئیات این آدم ربایی را ارائه کرد

پرده برداری از ماجرای گم شدن باران شیخی

دلگرم : پس از گذشت یک ماه از گم شدن باران شیخی دختر 8 ساله اراکی شب گذشته در حالی که تمام این مدت در رابطه با گم شدن باران شیخی توسط پلیس توضیح و جزئیاتی ارائه نمیشد شاهین صمدپور در اینستاگرامش جزئیات این آدم ربایی را ارائه کرد.

شاهین صمدپور نوشت :
یک : باران و ششصد میلیون پول ..
( حالا که پلیس امروز خودش جزئیات رو عنوان کرده منم می تونم درباره اش حرف بزنم )
ربایندگان باران یه گروهِ قاچاقچیِ مواد مخدر و کاملن حرفه ای هستن و اون طور که مدعی هستن در گذشته یک اختلاف حسابی با خانواده داشتن و در اِزای آزادی باران ششصد میلیون طلب کردن .
در این مدت سه بار اجازه دادن باران با خانواده تماس گرفته و در این تماس ها گفته که حالش خوبه و ربایندگان باهاش کاری ندارن و فقط پول می خوان .
متاسفانه بچه رو به سیستان و بلوچستان بردن
من بارها برای گزارش به این استان سفر کردم و می دونم بعضی از شهرهای مرزی این استان شرایط بسیار ویژه ای دارن که این کارو بسیار سخت تر می کنه .
اگر شما عزیزان می خوایید پیشنهاد بدید که برای تهیه پول به صورت عمومی به خانواده کمک کنیم من خیلی با این موضوع موافق نیستم و هفته ی پیش هم در این مورد با خانواده ی باران صحبت کردم .
اگر گروه های تبهکارِ این شکلی ببینن که یک گروه موفق شده از این راه پول کلانی به دست بیاره اونوقت ما ترویج کودک ربایی کردیم و ممکنه جون دهها بچه ی دیگه رو به خطر بندازیم . ( قطعن پلیس هم اجازه جمع اوری پول به صورت عمومی رو نمیده )
امیدوارم این ماجرا به شکل های دیگه و به صورت پنهانی حل بشه .

صمدپور در رابطه با بیتا روحی هم توضیحاتی داد ظاهرا که بیتا هم قربانی ماجرای مواد مخدر شده است

بیتا و فروشنده ی مواد مخدر.
در شهر ورامین پدر بیتا و نامادری میرن سراغ یکی از دوستان پدر که فروشنده ی مواد مخدر ( شیشه ) بوده . طی درگیری که بوجود میاد شیشه فروش هر سه نفر رو می کشه و بیتای نازنین ما قربانی مواد مخدر میشه .
روزهایی که همه فکر می کردن بیتا گم شده با مادر محترم و داغدار بیتا در تماس بودم و حس می کردم موضوع هرچی هست گمشدن بچه نیست .
بگذریم ‌...
حیف از هزاران هزار بچه ی گل کشورمون که به اشکال مختلف قربانی مواد مخدر میشن ، حیف ....
روح بیتای عزیزمون شاد به امید آزاد شدن باران دوست داشتنی

دلیل گم شدن باران شیخی ، دزدیده شدن باران شیخی

آزاده شدن باران شیخی

چند ساعتی پس از انتشار توضیحات شاهین صمدپور در رابطه با علت دزدیده شدن باران شیخی ، خبرگزاریها خبر آزاد شدن باران شیخی را منتشر کردند

ایسنا :

دادستان عمومی و انقلاب اراک از آزاد شدن باران شیخی از چنگ ربایندگان و دستگیری ربایندگان خبر داد.

عباس قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رصد سیستم قضائی و دادگستری استان و زاهدان و همراهی پلیس آگاهی و امنیت این کودک آزاد شد.

وی با بیان اینکه هدف این بود که در وهله اول این کودک سالم به خانواده بازگردد و دیگر اینکه از مرز خارج نشود، اظهار کرد: در نهایت متهمان در چابهار دستگیر و کودک آزاد شد و احتمالاً ظرف امروز و فردا به خانواده برمی گردد.

وی افزود: اگر این کودک از مرز خارج می‌شد عملیات آزادسازی او ممکن بود چند ماه به درازا بینجامد. در راستای آزادی این کودک تمام نیروها هماهنگ شد و از همکاری ریش سفیدان، افراد محلی، سیستم قضائی و … استفاده شد تا در نهایت کودک آزاد شده و به او آسیبی نرسد.

دادستان اراک گفت: اگر خانواده در ابتدا همراهی و همکاری می‌کرد و مشکلاتی در این زمینه نبود، کودک قطعاً خیلی زودتر در یکی دو روز اول آزاد می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً نمی‌توان درخصوص علت ربایش این دختر بچه صحبت کرد، خطاهایی متأسفانه وجود داشته است که اگر به آن حوزه وارد می‌شدیم ممکن بود کودک از دست برود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.2 از 5 (16 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits