دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زندگی کردن ۴ زنبور عسل در چشمان یک زن + تصاویر
1
زنبور در چشم زن تایوانی و زندگی کردن ۴ زنبور عسل در چشمان یک زن زن جوان 20 ساله تایوانی اخیرا از قرار معلوم دچار مشکلی عجیب شده است

4 زنبور در چشمان یک زن تایوانی

دلگرم : زن جوان 20 ساله تایوانی اخیرا از قرار معلوم دچار مشکلی عجیب شده است که طبق گزارشات انجام شده مشکلی که وی مبتلا به آن شده است برای اولین بار در جهان می باشد! متاسفانه در چشم این زن تایوانی 4 زنبور عسل زندگی می کردند و از چشم وی تغذیه می کردند.

در طی گزارشی که انجام شده وی اعلام کرد زمانی که در یک قبرستان بود، با طوفان و باد شدیدی روبرو می شود که این طوفان برخی علوفه را به سمت چشمان وی پرتاب می کند. بعد از این اتفاق وی فورا اقدام به شستشوی چشمانش کرد اما چند ساعت بعد از شتسشو متوجه شد که چشم سمت چپ وی به شدت احساس درد شدید به همراه پارگی شدید می کند.

زنبور در چشم زن تایوانی

از این رو وی به بیمارستان فوئین در جنوب استان پینگتونگ منتقل می شود و پزشکان بعد از بررسی چشمان وی متوجه شدند 4 زنبور عسل وارد چشم چپ وی شده اند و از چشم وی تغذیه می کنند!

زنبور در چشم زن تایوانی

با این حال وی فورا تحت درمان پزشکان این بیمارستان قرار گرفت و خوشبختانه هر 4 زنبور از چشم چپ وی خارج شدند و انتظار می رود تا کاملا بهبود پیدا کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits