دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرگ ۴ کشتی گیر در اثر سانحه تصادف+ عکس
6
در تاریخ جمعه 2 فروردین ماه در پی سانحه دلخراش تصادفی که در ماسوله اتفاق افتاد، متاسفانه 4 کشتی گیر نامی کشورمان را از دست دادیم.

مرگ دلخراش ۴ کشتی‌گیر در سانحه رانندگی

در پی سانحه دلخراش تصادف شب گذشته (جمعه، دوم فروردین) در ماسوله، متأسفانه ۴ کشتی‌گیر کشورمان جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

در پی سانحه رانندگی (جمعه، دوم فروردین) ساعت یک و 20 دقیقه بر اثر برخورد یک خوردوی سواری ال 90 با یک خوردوی هیوندای توسان در جاده فومن به ماسوله در محدوده شهر ماکلوان 4 نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند.
سرهنگ امیدی افزود: سهیل پرسته قهرمان کشتی ساحلی جهان یکی از سرنشینان خودروی ال 90 بود که در این حادثه جان خود را از دست داد. وی علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ خودروی توسان اعلام کرد.

در این تصادف دلخراش "سهیل پرسته" قهرمان کشتی ساحلی جوانان جهان و نفر دوم انتخابی تیم ملی جوانان، "سیدعلی موسوی" نفر اول مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، "حسن علی‌نیا" و "جواد قربان‌زاده" قهرمانان کشتی استان گیلان دار فانی را وداع گفتند.

مرگ چهار کشتی گیر در تصادف شمال

در این حادثه دلخراش، سهیل پرسته در دم جان سپرد و ۳ کشتی‌گیر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان به جان‌آفرین تسلیم کردند. مرحوم پرسته به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد جوانان که از روز ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد نیز، دعوت شده بود.

تصادف 4 کشتی گیر و فوت

درگذشت این ۴ کشتی‌گیر جوان و باآتیه ایران را به خانواده‌هایشان و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان از خداوند منان صبر جزیل آرزو داریم . روحشان شاد و یادشان گرامی باد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits