دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مجبورکردن دو کودک گل فروش به‌خوردن گل باریشه‌

آخرین جزئیات ماجرای کودک آزاری در شهرداری کرمان

مجبورکردن دو کودک گل فروش به‌خوردن گل باریشه‌
0
به تازگی ماجرای کودکان کاری که در جلوی دوربین مجبور به خوردن گل نرگس شده اند، خبرساز شده است. فیلمی مبنی بر مجبور کردن دو کودک کار به خوردن گل نرگس هایی که می فروشند، در فضای مجازی پخش شده است

مجله دلگرم : به تازگی ماجرای کودکان کاری که در جلوی دوربین مجبور به خوردن گل نرگس شده اند، خبرساز شده است.

فیلمی مبنی بر مجبور کردن دو کودک کار به خوردن گل نرگس هایی که می فروشند، در فضای مجازی پخش شده است که در این فیلم علاوه بر کلام نامناسب به بچه ها به آن ها اخطار داده می شود که در صورت نخوردن گل ها به اردوگاه منتقل می شوند. طبق اطلاعاتی که به دست آمده این فیلم متعلق به اجراییات شهرداری منطقه دو کرمان است.


واکنش رئیس شورای شهر کرمان

نکته جالت اینکه محمد فرشاد رییس شورا ضمن ابراز بی اطلاعی در خصوص این مطلب اعلام کرد که در هیچ شرایطی کرامت هیچ زن، مرد، کودک، فقیر و غنی نباید خدشه دار شود.اما در این خصوص کسی به ما هیچ گزارشی نداده و ممکن است ویدئو جعلی باشد!

واکنش شهردار کرمان

سید مهران عالم زاده شهردار کرمان گفت : درپی انتشار ویدئویی ناراحت کننده در فضای مجازی که نشان میدهد فردی دو کودک کار را به خوردن گلهای نرگس وادار میکند، بررسی موضوع به سرعت آغاز شد.

وی افزود مشخص شد فرد خطاکار از کارکنان یکی از شرکت پیمانکاری شهرداری منطقه دو کرمان است که بلافاصله به موضوع رسیدگی و تخلف این فرد محرز و وی از محل کار اخراج شد.

شهردار کرمان با ابراز تاسف شدید از برخورد این فرد با کودکان کار، از همه مردم ایران و کسانیکه مشاهده این ویدئو باعث ناراحتی آنها شده است عذرخواهی کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits