دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دستگیری سارقان تخریبگر در خیابان گاندی
0
رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل که با تخریب در خانه‌ها اقدام به سرقت از داخل آنها کرده بودند، خبر داد. حوادث مجله دلگرم , سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: شب گذشته ماموران گشت...

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل که با تخریب در خانه‌ها اقدام به سرقت از داخل آنها کرده بودند، خبر داد.


دستگیری

حوادث مجله دلگرم , سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت‌زنی در خیابان گاندی شمالی و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر حضور دو سارق در یک خانه گزارش شد و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل دو سارق را که پس از تخریب در یک خانه اقدام به ورود به آنها کرده بودند، شناسایی کردند، گفت: ماموران این افراد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی افزود: با انتقال دو سارق مذکور به کلانتری آنان تحت بازجویی قرار گرفته و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان در این محدوده و مناطق دیگر شهر تهران، اعتراف کردند.

حیدری افزود: متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به اداره مبارزه با سرقت آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در بازرسی از وسایل آنها تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن بر و پیچ گوشتی نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام



منبع این خبر بصورت بازنشر ( خبرگزاری ایسنا ) می باشد و مجله دلگرم در قبال محتوی آن مسئولیتی ندارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits