دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قیمت دلار یورو و درهم در بازار امروز جمعه 15 بهمن 1400
11
قیمت دلار یورو و درهم در بازار امروز جمعه 15 بهمن 1400

قیمت دلار یورو و درهم در بازار امروز جمعه 15 بهمن 1400

بازار ارز تهران در معاملات نقدی دیروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ شاهد افت و خیز قیمت دلار بود. قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۵۰ تومان پایین رفت و به نرخ ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان رسید.

دلار در ادامه روند بازار دیروز اندکی رشد کرد و با ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد . این قیمت نسبت به عصر روز چهارشنبه رشد ۳۰ تومانی را نشان می‌دهد.

در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار در ابتدای معاملات با ۲۵ هزار و ۹۷ تومان معامله شد و در انتهای معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۶۶ تومان بالا رفت بر روی ۲۵ هزار و ۱۲۴ تومان ایستاد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی در آخرین روز هفته جاری قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد . بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴ هزار و ۹۹۹ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد. همچنین بر اساس صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز ۲۸ هزار و ۳۳۹ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۶۲۴ تومان بود

برگشت قیمت درهم به مرز حساس

بر اساس گزارش اقتصاد نیوز، قیمت درهم که روز چهارشنبه مرز حساس ۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داده بود دیروز به این مرز برگشت. قیمت درهم در معامات نقدی دیروز ۲۰ تومان بالا رفت و با ۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۵۴۷ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits