دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جزئیات واریز مرحله دوم بسته حمایتی دولت اعلام شد
2
زمان واریز مرحله دوم سبد حمایتی دولت اعلام شد / همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی خواستار برطرف شدن نواقص موجود در نحوه توزیع این بسته‌ها شده است. مرحله دوم بسته های حمایتی دولت تا عید نوروز واریز خواهد شد

مجله دلگرم : مرحله دوم بسته های حمایتی دولت تا عید نوروز واریز خواهد شد . به گفته سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بسته‌های حمایتی دولت تا عید نوروز یک بار دیگر توزیع می‌شود.

همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی خواستار برطرف شدن نواقص موجود در نحوه توزیع این بسته‌ها شده است.

حال با نزدیک شدن به پایان سال و باز هم افزایش قیمت‌ها و کالا‌ها باید منتظر توزیع منظم دو مرحله دیگر از بسته‌های حمایتی دولت بود، چرا که در شرایط تحریم شاید این بسته بتواند بخشی از خسارات وارده به خانواده‌ها را بهبود بخشد.

پیگیری بسته حمایتی

رحیم اردلان معاون اداری- مالی سازمان تأمین اجتماعی روز دوم بهمن اعلام کرد و همان زمان نیز در مورد کسانی که بسته حمایتی به حسابشان واریز نشده است، گفت: این دسته از افراد می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ پیگیر چرایی عدم واریز بسته حمایتی به حسابشان باشند.

البته اردلان در آخرین روز‌های دی ماه علاوه بر اعلام شماره تماس ۱۴۲۰، سامانه کد دستوری *۴*۴# را نیز دیگر راهکار پیگیری چرایی عدم واریز سبد حمایتی عنوان کرده بود، سامانه‌ای که هیچگاه فعال نشد.

اما روز گذشته محمد حسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از راه اندازی سامانه کد دستوری جدید برای پیگیری واریز بسته حمایتی خبر داد و گفت: بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند کد دستوری #8*142* را شماره‌گیری و کدملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آن‌ها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر؟

**نکته **

این در حالی است که با وجود فعال شدن این سامانه کد دستوری عده‌ای از هموطنان توانایی برقراری ارتباط با این سامانه را ندارند. نکته قابل توجه برای هموطنان این است که این سامانه تنها با کیبورد انگلیسی کار می‌کند و اگر شماره ۱ را که همان ابتدا باید وارد سامانه کرد، به فارسی وارد کنیم این سامان پیام خطا می‌دهد، اما اگر ۱ را به صورت انگلیسی وارد کنیم به مرحله بعد هدایت می‌شویم.

نکته دیگر این است که این سامانه فعلا تنها برای خطوط همراه اول فعال شده و روی سایر اپراتورها قابل استفاده نیست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits