دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قیمت پوشاک تا پایان سال ۹۷ چگونه خواهد بود ؟
3
رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت...

مجله دلگرم : رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهند داشت.

میر اسماعیل صدیق افزود: خوشبختانه وضعیت پوشاک داخلی نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است و رکود و فروش پایینی که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم خیلی کمتر شده است.

وی، علت بهبود وضعیت را جلوگیری از قاچاق کالا و افزایش قیمت ارز اعلام کرد و افزود: در گذشته قیمت ارز پایین بود و قاچاق به آسانی انجام می‌شد اما اکنون با برخورد قاطع در جلوگیری از ورود کالای قاچاق و افزایش قیمت ارز وضعیت تغییر کرده و فضا برای پیشرفت و فروش کالای داخلی مساعد شده است، این بار افزایش قیمت ارز به نفع تولید کنندگان بزرگ و قوی داخلی است.

صدیق در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به گونه‌ای است که اگر تولید کننده‌ای کالایی با مواد اولیه با کیفیت و تولید خوب عرضه کند قطعاً فروش خوبی خواهد داشت . البته این مسئله به این معنی نیست که تولید کنندگان مشکلی ندارند، کمبود مواد اولیه که تا حد زیادی مستلزم واردات از خارج کشور است از معضلات این بخش است.

وی افزود: بخش نساجی و پارچه بافی کشور ضعیف است و تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود ناچار به واردات از خارج از کشور هستند.

صدیق، واردات محصولات نساجی را نیز خالی از مشکل ندانست و اظهار کرد: مشکلات گمرکی، نبود و یا کمبود ارز دولتی از مشکلات این بخش است و نوعی دیگر از مسائل این بخش مربوط به نبود نقدینگی تولیدکنندگان است و در عین حال پرداخت‌ها به صورت چک نیز مشکلات خود را دارد.

وی اعلام کرد: از کسبه خواهش می‌کنیم که با خریداران همراه باشند و با مردم کنار بیایند چرا که به هر حال خریداران ولی نعمت ما هستند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits