دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فروش مرغ با قیمت بالای ۱۰ هزار تومان جرم است
0
قیمت مرغ نوسانات زیادی در بازار را تجربه کرده است ، قیمت هر کیلوگرم مرغ تا مبلغ 15 هزار تومان نیز رفته است. اما مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد : فروش مرغ با قیمت بالای 10 هزار تومان جرم است

مجله دلگرم : قیمت مرغ نوسانات زیادی در بازار را تجربه کرده است ، قیمت هر کیلوگرم مرغ تا مبلغ 15 هزار تومان نیز رفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد: قیمت اعلام شده مرغ توسط ستاد تنظیم بازار باید مبدا کار قرار گیرد و هر کس بالاتر از قیمت ۱۰ هزار تومان مرغ بفروشد، گرانفروشی محسوب می‌شود.

محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره افزایش قیمت مرغ، اظهار داشت: اتحادیه مرغ قیمت ۱۲,۵۰۰ تومان را برای فروش مرغ اعلام کرد که این قیمت با قیمت ستاد تنظیم بازار انطباق ندارد.

وی ادامه داد: قیمت ستاد تنظیم بازار ۹,۸۰۰ تومان و قیمت مرغ منجمد ۸,۹۰۰ تومان تعیین شده است؛ البته در جلسه‌ای که با رئیس اتحادیه توزیع مرغ گوشتی داشتیم آنها اعلام کردند قیمت تمام شده مرغ ۱۲,۵۰۰ تومان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: قیمت اعلام شده ستاد تنظیم بازار باید مبدا کار قرار گیرد و بالاتر از آن گرانفروشی حساب می‌شود و هر کس بالاتر از قیمت ۱۰ هزار تومان مرغ بفروشد گرانفروشی محسوب می‌شود.

اسفنانی افزود: تغییر قیمت مرغ در برخی فصول مقداری طبیعی است اما آنچه که اعلام می‌شود از نظر سازمان حمایت بررسی شده و تاکید شده که به قیمت ۹,۸۰۰ تومان در بازار عرضه شود اما شاهد افزایش قیمت هستیم؛ ضمن اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز نمی‌تواند مبنایی برای گران شدن قیمت مرغ باشد.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که قیمت مرغ ۹,۸۰۰ تومان اعلام شد بازار را رصد می‌کنیم و اگر مردم بالاتر از قیمت ۱۰ هزار تومان خرید کردند، می‌توانند به ما اطلاع دهند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits