دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 - 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید
0
- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید - به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت یک هفته طولانی -سینما-بردارید-رستیال-پیانو-آرامش-برسید
- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت یک هفته طولانی پر از کار و مشغله و با طوفان هایی که تهران پشت سرگذاشت، بی شک به دنبال یک تعطیلات آرام و بدون دردسر هستید، البته که استفاده از فضای سبز و سفر به خارج از شهر، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد اما اگر ناگهان برایتان کاری پیش آمد که سفرهای کوتاه آخر هفته شما با تاخیر همراه بود، می توانید از پیشنهاد فرهنگی آخر هفته خبرگزاری مهر استفاده کنید.

مانند روال هفته‌های قبل اول از پیشنهادی از هنر هفتم آغاز می کنیم.

«50 قدم آخر» آخرین ساخته کیومرث پوراحمد یکی از فیلم هایی است که این روزها در حال اکران است. این فیلم سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می ‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می ‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند ولی…

- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتاب سوار و فرزین صابونی حضور دارند. «50 قدم آخر» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با حواشی بسیاری همراه بود.

با صدای پیانوی میناسکانیان آرامش را به خود برگردانید

رافائل میناسکانیان دوم خرداد ماه یک رسیتال پیانو در تالار رودکی برگزار کرد که با استقبال بالایی از سوی مخاطبان همراه بود به همین دلیل این پیانیست ایرانی اجرای دیگری را در تالار رودکی روی صحنه می ‌برد.

در این اجرا رافائل میناسكانیان قطعاتی از بتهوون، شوبرت و شوپن را می نوازد.

- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید
.

این هنرمند چندی پیش هم اجرایی را در یادبود زنده یاد امانوئل ملیک‌اصلانیان برگزار کرده بود. این برنامه روز جمعه ٢٣ خرداد، ساعت 17 تالار رودكى برگزار می شود و علاقمندان برای تهیه بلیت مى‌توانند به گیشه تالار وحدت و یا فروشگاه بتهوون مراجعه کنند.

به دیدن نمایشگاه وایزبرک بروید

گالری ایده از 22 خردادماه میزبان نمایشگاه آثار گرافیکی مارکوس وایزبک، معاون دانشگاه هنر باهاوس می‌شود.

مارکوس وایزبک معاون دانشگاه هنر باهاوس و از هنرمندان شناخته شده حوزه گرافیک در اروپا است و در این نمایشگاه آثار گرافیکی این هنرمند شامل پوستر، طراحی لوگو و طراحی‌های هنری، این گرافیست به نمایش در خواهد آمد.

- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید

وایزبک که برای مذاکره همکاری میان مدرسه باهاوس و مدرسه هنرهای ایده به ایران سفر کرده، علاوه بر نمایشگاه آثار خود کارگاه آموزشی نیز در مدرسه ایده برگزار خواهد کرد.

این کارگاه روز شنبه 24 خردادماه از ساعت 9 تا 17 در مدرسه ایده برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار مارکوس وایزبک از ساعت 16 روز پنج ‌شنبه 22 خردادماه افتتاح و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت. گالری ایده واقع در خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان 18 شماره 26 میزبان علاقمندان است.

ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند

تئاتر را فراموش نکنید. این هفته می توانید به دیدن یک تئاتر جالب با نام «ناقوس ها برای چی ن به صدا در می آیند» بروید.

نمایش «ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند» نوشته رحمت امینی و به کارگردانی حسن وارسته اجرای خود را از 28 اردیبهشت ماه آغاز کرده و تا آخر خرداد ماه در تالار حافظ به اجرای خود ادامه می دهد. این نمایش برگرفته از یک قصه فولکلور چینی است که داستان زندگی سه زن را در مقاطع مختلف نشان می دهد.

آنا نعمتی بازیگر سینما در این نمایش ایفاگر این نقش ها است. از سوی دیگر سیامک صفری بازیگر شناخته شده در عرصه نمایش در این تئاتر نقش اصلی مرد را ایفا می کند.

- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید

فرزین محدث هم دیگر بازیگر این محموعه نمایشی است که نقش متفاوتی را نسبت به نقش های گذشته اش ایفا کرده است. این نمایش تا اواخر خردادماه روی صحنه خواهد ماند.

برخورد نزدیک حشمت فردوس و ستایش

این روزها شبکه سه با مجموعه تلویزیونی «ستایش» جمعه شب ها میزبان مخاطبان تلویزیون است. این هفته قرار است «ستایش» بعد از گذشت 22 سال با حشمت فردوس پدر شوهر سابقش دیدار کند...

- 50 قدم آخر - را در سینما بردارید - با رستیال پیانو به آرامش برسید

این مجموعه تلویزیونی به مناسبت آغاز جام جهانی 2014، جمعه‌ها ساعت 19 پخش می شود. کارگردانی این سریال را سعید سلطانی برعهده دارد. در این سریال بازیگرانی چون داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میر امینی، امیر محمد زند، رامسین کبریتی و ... حضور دارند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits