دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بخند رضا ... همه مشتریات پریدن! - عکس
0
بخند رضا ... همه مشتریات پریدن! - عکس - مازیار بیژنی در صفحه اجتماعی خود نوشت: ... و این گ-بخند-مشتریات-پریدن

مازیار بیژنی در صفحه اجتماعی خود نوشت: ... و این گونه شد که رضا امیرخانی هم به اتهام مشارکت در کشتار هولوکاست در لیست سیاه نازی‌های تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

تسنیم: مازیار بیژنی، یکی از گرافیست‌های مطرح ایران در یکی از صفحات اجتماعی خود مطلبی با عنوان «بخند رضا ... همه مشتریات پریدن!» منتشر کرده است که به ماجرای درباره رضا امیرخانی، رمان نویس ایرانی اشاره دارد. متن کامل این یادداشت در ادامه می‌آید.

سال 89 پس از راه اندازی سایت هولوکارتون (با موضوع طنز و کاریکاتور ماجرای هولوکاست) سایت ها و وبلاگهای غربی عکس العمل‌های زیادی نشان دادند که تندترین آنها از طرف سایت و وبلاگهای صهیونیستی بود. یک روز در جستجویی که داشتم به وبلاگی صهیونیستی برخوردم که پس از لینک دادن به هولوکارتون یادداشتی به عنوان تحلیل هم نوشته بود به همراه عکسی خندان از رضا امیرخانی در صفحه که ابتدا از دیدنش چهار شاخ ماندم.

بخند رضا ... همه مشتریات پریدن! - عکس
نویسنده که لابد صهیونیستی دو آتشه بوده با لحن تند و عصبانی راه اندازی هولوکارتون را محکوم کرده بود و عکس امیرخانی را هم به عنوان مدیر این پروژه گذاشته بود با این عنوان: رضا امیر خانی متخصص در شعر و ادبیات فارسی و نسل کشی! بعد متوجه شدم که طرف دنبال شناسایی گروه راه اندازی هولوکارتون بوده و چون اسم گروه طراح سایت مرکز فرهنگی ارمیا بود لابد ارمیا را هم سرچ کرده و به کتاب ارمیا نوشته رضا امیرخانی رسیده و در نهایت عکس رضا را هم پیدا کرده و به عنوان یهود ستیز اصلی در وبلاگش گذاشته است.

آن قدر هم از دست رضا عصبانی بوده که زیر عکسش نوشته: بخند رضا، همه مشتریات پریدن! لابد به تصور این که مرکز فرهنگی ارمیا یک مرکز گرافیکی بین‌المللی است و حالا که با راه اندازی این سایت جامعه جهانی را به خشم آورده طبعا مشتریان بین المللی هم آن را تحریم خواهند کرد.

... و این گونه شد که رضا امیرخانی هم به اتهام مشارکت در کشتار هولوکاست در لیست سیاه نازی‌های تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار گرفت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits