دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گلچینی از تصاویر هواداران ایرانی در بازی با ولز!
3
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (جمعه- به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه با ترکیب سیدحسین حسینی، احسان حاج‌صفی (77 - مهدی ترابی)، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی (83 - علی کریمی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده (77 - علیرضا جهانبخش)، مجید حسینی، سردار آزمون (68 - کریم انصاری‌فرد)، احمد نوراللهی (78 - روزبه چشمی) و رامین رضاییان وارد زمین شدند.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

ولز هم در این مسابقه با ترکیب وین هنسی، نکو ویلیامز، بن دیویس، کریس مفام، جو رودون، هری ویلسون (58 - دنیل جیمز)، آرون رمزی (87 - دنی وارد)، گرت بیل، کیفر مور، کونور روبرتس (58 - برونون جانسون) و اتان آمپادو (78 - جو آلن) در زمین حاضر شد.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

دقیقه 3: اولین شوت به سمت دروازه دو تیم سهم ولزی‌ها بود؛ جایی که شوت ویلیامز از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه 6: دو ارسال پیاپی از چپ و راست از بازیکنان ایران روی دروازه ولز خطرآفرین شد، اما مدافعان قرمزپوش حریف این توپ را برگشت دادند.دقیقه 7: شوت از پشت محوطه آزمون به آرامی در دستان وین هنسی قرار گرفت.دقیقه 12: ارسال روبرتس از جناح راست روی دروازه ایران با ضربه بسیار خطرناک کیفر مور همراه شد که سیدحسین حسینی با یک سیو دیدنی دروازه ایران را نجات داد تا این توپ برگشت داده شود.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

دقیقه 16: با حرکت انفجاری و زیبای علی قلی‌زاده و سردار آزمون و یک، دو متوالی این بازیکنان دروازه تیم ولز را با پای قلی‌زاده باز شد، اما داور پس از بررسی VAR این گل تیم ایران را مردود و آفساید اعلام کرد.دقیقه 23: ضربه سر آزمون روی ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه ولز به بیرون رفت.دقیقه 33: بازی در این لحظات بیشتر در میانه زمین و پایاپایی دنبال می‌شد.دقیقه 42: نفوذ بازیکنان ولز به محوطه جریمه و شوت ویلسون پس از برخورد به پای مدافعان ایران راهی کرنر شد.دقیقه 2+45: ارسال تند و تیز عزت‌الهی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل پای سردار آزمون و دروازه ولز عبور کرد تا این فرصت هم در لحظات پایانی نیمه اول از دست برود.دقیقه 3+45: جو رودون به دلیل خطای شدید روی مهدی طارمی اولین کارت زرد بازی را در نیمه نخست دریافت کرد.دقیقه 5+45: ارسال حاج‌صفی در کش‌و‌قوس محوطه جریمه به شکلی خطرناک برگشت داده شد و در ادمه شوت از راه دور خوب نوراللهی را دروازه‌بان ولز مهار کرد.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

دقیقه 51: فرار زیبای سردار آزمون پشت مدافعان ولز این بازیکن را در موقیت تک به تک قرار داد که شوت او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه این موقعیت علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه با یک ضربه فنی استثنایی توپ را راهی دروازه هنسی کرد که این توپ هم برای دومین بار پیاپی به تیر دروازه عمودی ولزی‌ها برخورد کرد تا دو موقعیت خوب ایران در این صحنه از دست برود.دقیقه 54: ضربه سر خطرناک کیفر مور از روی دستان سیدحسین حسینی روی سقف دروازه ایران فرود آمد.دقیقه 71: ایران در این دقایق تیم برتر زمین بود، اما حملات متعدد بازیکنان کشورمان راه به جایی نبرد و مدافعان ولز توپ‌ها را یکی پس از دیگری برگشت می‌دادند.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

دقیقه 73: شوت بسیار خطرناک سعید عزت‌الهی با نوک انگشتان وین هنسی راهی کرنر شد.دقیقه 84: شوت سرکش بن دیویس با برخورد به نوک انگشتان حسینی به کرنر رفت.دقیقه 86: فرار زیبای مهدی طارمی پشت مدافعان ولز دروازه‌بان حریف را مجبور به خطای شدید روی مهاجم ایران پشت محوطه جریمه کرد. داور پس از رجوع به VAR در این صحنه دروازه‌بان تیم ولز را از زمین بازی اخراج کرد.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

دقیقه 89: شوت فنی و زیبای مهدی ترابی به شکلی بسیار خطرناک و فاصله‌ای اندک از کنار دروازه ولزی‌ها به بیرون رفت.دقیقه 5+90: رامین رضاییان دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.دقیقه 5+90: علیرضا جهانبخش با کارت زرد داور جریمه شد.

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز

 هواداران ایرانی در بازی با ولز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits