دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
داستان واقعی پدری مهربان که دروازبانی حرفه ای است!
43
مت‌ترنر، ستاره ۲۸ساله جدید تیم آرسنال و دروازه‌بان فیکس تیم ملی آمریکا تو جام جهانیه.داستان پدر شدن او را در این مقاله بخوانید.

مت ترنر با ملیت کشور آمریکا، 28 سال (24 ژوئن 1994) سن دارد، قد او 191 سانتی‌متر می‌باشد. مت ترنر به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .این بازیکن در حال حاضر با شماره 30 برای تیم فوتبال آرسنال و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی آمریکا بازی می‌کند.آخرین بازی مت ترنر برای تیم فوتبال آمریکا مقابل تیم ولز می‌باشد. این بازی با نتیجه آمریکا (1 - 1) ولز به پایان رسید. مت ترنر در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد، 2 سیو داشت و نمره 6.8 کسب کرد.

مت‌ترنر /دروازه‌بان آمریکا

وقتی پسرش در ماه ژوئن امسال با مشکل تنفسی به‌دنیا اومد و قرار شد مدتی تو اِن‌آی‌سی‌یو بستری باشه، علی‌رغم اینکه یه بازیکن حرفه‌ای با برنامه تمرینی روزانه سنگین و ضروری بود، پابه‌پای مادر بچه، ساعت‌های زیادی رو تو بیمارستان گذروند و از همون اول نشون داد که خوب میدونه مسؤولیت و تعهد پدرانه چیزی فراتر از پرداخت هزینه‌های معیشتی فرزنده. ترنر فرزندش رو که نارس متولد شده بود به روش کانگورو KMC که برای نوزادان نارس استفاده میشه، تا چند ساعت بعد تولد به شکل برهنه، کاملا تو آغوش خودش نگه‌داشت تا تنفس بچه به شکل طبیعی رسید. روشی که طی پژوهش‌ها چند برابر دستگاه انکوباتور جواب میده و به همون اندازه سخت‌تره و فداکاری پدر یا مادری که تصمیم می‌گیرن این کارو کنن می‌طلبه!

مت‌ترنر /دروازه‌بان آمریکا

مت‌ترنر /دروازه‌بان آمریکا

مت‌ترنر /دروازه‌بان آمریکا

مت‌ترنر /دروازه‌بان آمریکا

درسته تو تیم حریفه ولی حیف بود این همه فداکاری و مسئولیت پذیریش رو ندونیم. دمت گرم که اینقدر مردی آقای مت‌ترنر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (43 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits