دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قفل هوشمند برای درب ورودی!
0
قفل دیجیتال را می توانید به جای دستگیره های معمولی درب های ورودی استفاده کنید. در این جا به جایی شما امنیت، راحتی و زیبایی را به خانه و یا محل کارتان می آورید.

به لحاظ زیبایی با نصب قفل درب ورودی دیجیتال دکوراسیون مدرن و یا کلاسیک شما بسته به نوع قفل تکمیل می شود. همچنین دیگر نیازی نیست صحنه درب به همراه یک کلید آویزان را تحمل کنید.

قفل هوشمند برای درب ورودی

قفل درب ورودی هوشمند انواع دسترسی های کارت، رمز و اثر انگشت را به جای کلید مکانیکی ارائه می کند. انواع قفل دیجیتال بر اساس داشتن انواع این دسترسی ها نامگذاری می شوند. قفل درب ورودی با دسترسی های سه گانه را فول آپشن می گوییم. به طور مثال قفل با کیفیت و لوکس VULCAN FR یال؛ این قفل به خانه هوشمند متصل می شود. همچنین امکان اتصال به ریموت و آیفون را دارد. شما می توانید از طریق اپلیکیشن این قفل بسیار زیبا از هر جایی که باشید درب خانه را از راه دور باز کنید.

قفل هوشمند برای درب ورودی

قفل درب ورودی دیجیتال با دسترسی رمز و کارت را قفل کارتی می گویند. از مثال های این نوع قفل می توان به مدل 6020 سامسونگ اشاره کرد. قفل 6020 امکان اتصال به ریموت و خانه هوشمند را دارد و برای ورود رمز اعداد را به شکل تصادفی نمایش می دهد. قفل اثر انگشتی به گونه ای است که دسترسی های رمز و اثر انگشت را دارد که مثال بسیار با کیفیت این قفل مدل 4109 یال می باشد. این قفل تمام عیار کلیه آپشن های یک قفل دیجیتال را دارد و در کنار این ها مجهز به قفل کودک است. به طوریکه با فعال کردن آن کودک و یا سالمند شما امکان خروج از خانه را نخواهد داشت.

قفل هوشمند برای درب ورودی

جدیدترین نوع تکنولوژی دستگیره دیجیتال در قفل درب ورودی به دستگیره های تمام اتوماتیک ارتباط دارد. این نوع دستگیره به لحاظ استفاده راحت ترین نوع دستگیره دیجیتال است. از نمونه های آن می توان به قفل های سری P برند روک اشاره کرد. این قفل های اقتصادی دارای بهترین و کاربردی ترین مزیت های یک قفل هوشمند هستند. چشمی دیجیتال آنلاین، گزارشگیری، اتصال به خانه هوشمند و … تنها برخی از آپشن های کاربردی قفل درب ورودی روک می باشند. کارکرد دستگیره دیجیتالی تمام اتوماتیک به گونه ای است که برای باز کردن درب نیازی به استفاده از دستگیره نخواهید داشت. برخی از قفل های درب ورودی بدون دستگیره هستند و به شب بند دیجیتال معروفند. نمونه این قفل را در مدل DS700 سامسونگ مشاهده می کنید.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits