دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها!
15
از روی مدل و حالت ناخن های دست می توان به نوعی شخصیت شناسی رسید که بسیار جالب و سرگرم کننده به نظر می رسد.

ویژگی های شخصیتی مردانه و زنانه با توجه به کشیدگی ناخن ها : تحقیقات انجام شده توسط گروه روان شناسی در دانشگاه آلبرتا، کانادا طول انگشت را در مردان و همبستگی آن ها با خلق و خویشان را مورد مطالعه قرار داد. محققان می گویند که دلیل روشنی برای بررسی طول انگشت وجود دارد زیرا نسبت طول انگشت (شاخص به انگشت حلقه) یک ویژگی دو شکلی جنسی مربوط است که در انواعی از گونه ها اعم از انسان و موش تا فنچ ها یافت می شود.این تحقیق نشان می دهد که به طور متوسط، مردان نسبت به جنس مونث انگشت اشاره کوتاه تری دارند.نظریه این است که نسبت های طول انگشت اشاره و انگشت حلقه مربوط به میزان استروژن یا تستوسترون هستند که یک کودک در رحم در طول رشد دریافت می کند.مطالعه کانادایی همچنین نشان داد که بین افسردگی در مردان و طول انگشتان آن ها ارتباطی وجود دارد. آن ها دریافتند که نسبت زنانه تر به طول انگشت به افسردگی در مردان مربوط می شود. مطالعات دیگر ارتباطی بین انگشت اشاره کوتاه تر در مردان و علائم اختلال کم توجهی بیش فعالی، وابستگی الکل، اوتیسم، پرخاشگری، رهبری، گرایش به یک بیمار روانی و دیگر ویژگی ها را یافته اند.

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها

برای زنان، یک انگشت اشاره کوتاه با ریسک بی اشتهایی و قاطعیت مرتبط است. انگشت حلقه بلندتر نسبت به انگشت اشاره، برای زنان با خطر بولیمیا، رفتار عصبی، اختلالات روانی، حافظه دیداری و مهارت های کلامی ارتباط دارد.

شکل پنکه ای و یا مثلثی با سر پایین (پهن تر در نوک)

ناخن های “پنکه شکل” با یک پایه باریک که به سمت بالای انگشت پهن می شود، مانند Fan، مرتبط با شخصیتی است که مضطرب و خیلی ناهموار است.

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها

بادامی یا مثلثی به بالا (پهن در پایه)

ناخنی که در پایه پهن و در سر باریک تر هستند با شخصیتی مرتبط هستند که نرم، خلاق، لطیف، و از نظر احساسی حساس هستند

مستطیل پهن

ناخنی که عریض تر از طولش است با خلق و خوی زود عصبی است. این ناخن ها عریض و مربعی اخلاقی آسان، آرام، درستکار، صبور، متعادل و پهن ذهن را آشکار می کنند.

مستطیل بلند

ناخن های بلند به این معنی گزارش می شوند که شخصیت آن مستعد خودخواهی و کوته اندیشی است.

ناخن های مربع در اندازه طول و عرض نسبتاً برابر

افراد با ناخن های چهارگوش، شخصیتی را نشان می دهند که می تواند بدجنس و خسیس باشد، افرادی که این شکل از ناخن ها را دارند تمایل به بی صبری و تفکر سریع، و کسانی که ناخن هایشان را خیلی کوتاه می کنند، و شخصیت بیشتر منتقدی دارند.

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها

بیضی یا گرد

این شکل ناخن بیشتر حس مثبت، ذهن باز، روشنفکر، و خوشحال است. دارنده شکل ناخن گرد، خلاق، مستقل و یک گیرنده سریع است.

منحنی C شکل منحرف شده

این شکل ناخن نشان دهنده شخصیتی است که سخت کار می کند و مجبور است بر یک مانع در گذشته غلبه کند. این شکل ناخن یک فرد را نشان می دهد که پایدار و شجاع است.

ناخن های شعله ور و یا ناخن های اردکی:

وقتی که برای این شکل ناخن ها اکریلیک زده می شود، بسیار منحصر به فرد می شوند. این ناخن ها در نوک پهن تر هستند و سپس به سمت تخت ناخن خم می شوند.

مدل سد مربع با گوشه های گرد شده:

مدل زنانه پسند، شجاعانه و بلندپروازانه. این ترکیبی از یک نوک مربعی و بیضی، به معنی شجاع و بلند پروازانه بودن است. این برای کسی خوب است که می خواهد شیک و رو به مد بماند.

شخصیت شناسی جالب از روی شکل و فرم ناخن ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (15 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits