دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی!
7
در این مطلب می خواهیم به برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی نگاهی بی اندازیم. فیلم هایی همچون هناس تا شیار ۱۴۳.

دختر

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

دختر فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی مهران کاشانی محصول سال ۱۳۹۴ است. آهنگسازی این فیلم توسط محمدرضا علیقلی صورت گرفته‌است.این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته گشت و در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.فیلم دختر در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است. دختر جایزه گئورگ طلایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ را به دست آورد.

شیار ۱۴۳

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

شیار ۱۴۳ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۲ است.همچنین رمانی با همین نام به قلم خود نرگس آبیار توسط انتشارات سورهٔ مهر به چاپ رسیده‌است. "نرگس آبیار" فیلمنامه اصلی "شیار ۱۴۳" را از خاطره ای با نام "شیار ۱۴۳" از کتاب "تفحص" حمید داودآبادی اقتباس شده‌است.در متن فیلم، شیار ۱۴۳ یکی از محدوده‌هایی است که در منطقه جنگی؛ برای مین یابی و یافتن اجساد کشته شدگان در جنگ مورد تفحص و کاوش قرار می‌گیرد. فیلم شیار۱۴۳ مورد استقبال طیف‌های مختلف مردم قرار گرفت و نیز در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی حضور یافت و ۱۶ جایزه بین‌المللی دریافت کرد.

دست‌های خالی

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

دست‌های خالی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۳۸۵ است که در مهر ماه ۱۳۸۶ بر روی پرده سینما رفته‌است.

سربازهای جمعه

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

سربازهای جمعه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی وتهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می‌آیند. این روز تعطیل اما برای آن‌ها حوادثی تازه در پی دارد و آن‌ها را به نگاهی دیگر می‌رساند.

مانکن

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

مانکن یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکهٔ نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است. فیلمبرداری این سریال از روز ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در روز ۱ شهریور ۱۳۹۸ پایان یافت. پخش این سریال در روزهای شنبه از روز ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ تا ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ (به صورت هفتگی) صورت می‌گرفت. اما به دلیل به اتمام رسیدن سریال هیولا سریال مانکن جایگزین آن شد. این سریال که در روزهای دوشنبه پخش می‌شد، در یک فصل (۲۶ قسمت) به پایان رسید.

زیر سقف دودی

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

زیر سقف دودی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۹۵ است.فیلم‌برداری این اثر از ۱۰ مهر ۱۳۹۵ آغاز شد و در ۶ آذر ۱۳۹۵ به پایان رسید. اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بوده‌است. فیلم زیر سقف دودی از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است. سینا سرلک خواننده تیتراژ پایانی فیلم است.

هناس

برترین نقش آفرینی های مریلا زارعی

هِناس فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه است که در سال ۱۴۰۱ به نمایش درآمد.هِناس اولین بار در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم هِناس در ژانر بیوگرافی ساخته شده و روایت تلاش‌های عاشقانه زنی است برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم. داستان این فیلم حول محور داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته‌ای ایران است که توسط اسرائیل ترور شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits