دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۵ مدل سالاد رژیمی بدرد بخور!
3
کاهش وزن بدون داشتن رژیم لاغری بسیار سخت و گاهاً نشدنی است. اگر می خواهید لاغر شوید باید رژیم غذایی تان را تغییر دهید. یکی از مواردی که در رژیم لاغری می تواند به ما کمک کند، استفاده از سالادهای رژیمی است.

باید بدانید که یک سالاد رژیمی و سالم تشکیل شده از سبزیجات تازه و انواع میوه ها، چربی های سالم، آجیل و دانه های روغنی، در برخی موارد هم گوشت و تخم مرغ برای تامین پروتئین و آهن بدن. سالادی که همه این خصوصیات را داشته باشد یک وعده غذایی کامل محسوب می شود. نه به عنوان پیش غذا یا دسر.در واقع سالادها در صورتی به لاغر شدن شما کمک می کنند که بتواند جایگزین یک وعده غذایی شما باشند. همچنین می توانید حجم وعده اصلی تان را کم کنید و در کنار آن سالاد مصرف کنید. نه اینکه سالاد بخورید و وعده اصلی را نیز به همان اندازه همیشگی میل کنید.

سالاد رژیمی

اضافه‌کردنِ سالاد رژیمی به برنامه غذایی می‌تواند باعث لاغری همه افراد به‌ویژه ورزشکاران شود. سالادها یکی از بهترین و خوش‌رنگ‌ترین ترکیبات غذایی است که طرفداران زیادی دارد. در بعضی کشورها مردم به‌خصوص کسانی‌که تناسب اندام برایشان اولویت دارد، فقط برای خوردنِ سالاد به‌ویژه سالاد رژیمی به رستوران می‌روند و این ترکیب خوشمزه را برای وعده‌های اصلیِ غذایی‌شان انتخاب می‌کنند

سالاد رژیمی

پایه سالاد رژیمی شما باید سبزیجات برگ دار باشد. سالادهای درست شده با پاستا و سیب زمینی کالری و چربی بیشتری دارند. لوبیاهای سرشار از پروتئین هم می توانند ماده اصلی خوبی برای سالادهای رژیمی باشند اما بیشتر افرادی که رژیم دارند انواع کاهوها را به عنوان ماده اصلی سالاد انتخاب می کنند چون کالری پایینی دارند.

سالاد رژیمی

سالادهایی که با سس های چرب و قند افزوده شده تهیه شده اند بسیار پرکالری و ناسالم هستند و دیگر رژیمی محسوب نمی شوند. شما می توانید با ماست یونانی، روغن زیتون، آب نارنج، سرکه سیب و ادویه های دلخواه سس های سالم و بسیار خوشمزه تهیه کرده و همراه سالاد خود نوش جان کنید.

سالاد رژیمی

سالاد رژیمی

سالاد رژیمی

در این مطلب با چند سالاد رژیمی آشنا شدید اما باید بدانید که برای کاهش وزن فقط خودن سالاد رژیمی کافی نیست، بلکه رژیم غذایی مناسب داشته باشید. برای گرفتن رژیم لاغری با به متخصص تغذیه مراجعه کنید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits