دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اگه میخوای با یه فیلم عاشقانه گریه کنی اینارو ببین!
7
معرفی فیلم های عاشقانه که اشک شما رو در میاره . این فیلم ها رو حتما ببینید.

در تاریخ سینما کمتر آثاری همچون فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک موفق شده‌اند طیف وسیعی از مخاطبان را تحت تاثیر جادوی ماندگار خود قرار دهند. گرچه در عموم این آثار خط روایی اصلی به جست‌وجوی عشق یا فراز و نشیب‌های روابط عاشقانه باز می‌گردد اما بسته به این که اثر عاشقانه با المان‌های چه ژانری ترکیب شده باشد ممکن است با طیف وسیعی از فیلم‌ها طرف شویم که از کمدی رمانتیک تا فیلم نوار را در بر می‌گیرد.

معرفی فیلم های عاشقانه

پس از گذشت دو سال از تصادف ویل ترینر پیش‌آمد تازه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد. لوییزا کلارک پس از کار در کافه‌ای که تعطیل شد، پیشه خود را از دست داده و باید پیشه تازه‌ای پیدا کند؛ بنابراین می‌پذیرد از ویل ترینر نگهداری کند. او یک پسر پولدار پرکار و ورزشکار بوده و به گونه بسیاری از زندگی خود راضی بوده ولی پس از تصادف با موتورسیکلت، از ناحیهٔ گردن به پایین کاملاً فلج شده و دیگر زندگی پیشین خود را نمی‌تواند داشته باشد. نخست، ویل رفتار سردی به لوییزا دارد، ولی بزودی با یکدیگر دوست می‌شوند و نسبت به هم ابراز احساسات می‌کنند؛ اگرچه لوییزا یک دوست پسر بی‌ملاحظه و دوندهٔ ماراتون به نام پاتریک دارد. لوییزا متوجه می‌شود ویل به والدینش ۶ ماه زمان داده تا او را برای اتانازی به سوئیس ببرند؛ چون نمی‌تواند با درد و رنج ناتوانیش کنار بیاید و زندگی اکنونش را نپذیرفته. در این میان لوییزا مخفیانه تصمیم می‌گیرد کاری کند تا دیدگاه ویل را عوض کند. پس او را به جاهایی می‌برد تا به ویل ثابت کند که زندگی ارزش ماندن را دارد. ولی، در واپسین سفر خود به جزیرهٔ موریس، ویل اعتراف می‌کند که دیدگاهش جابه‌جا نشده و نخواهد کرد و برآن است مرگ آسان را انجام دهد و می‌خواهد لوییزا او را همراهی کند. دل لوییزا می‌شکند و تا پایان سفر سخنی نمی‌گوید. وقتی به خانه می‌رسند، او به سوییس می‌رود تا در واپسین لحظات، ویل را ببیند. پس از مرگ ویل، برپایه سفارشش به لوییزا پولی می‌رسد تا تحصیلاتش را ادامه دهد و به خوبی زندگی کند و به دنبال اهدافش برود.

معرفی فیلم های عاشقانه

الی (ریچل مک‌آدامز) که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته، با نوآ (رایان گاسلینگ) آشنا و عاشق همدیگر می‌شوند. اما مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و با در فشار گذاشتن پدر خانواده سعی در از بین بردن رابطه الی و نوآ دارد. پس از پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت الی به شهر، نوآ شروع به فرستادن نامه به او می‌کند اما با جلوگیری مادر الی از رسیدن نامه‌های نوآ به او، کم‌کم خاطره عشق آن دو کمرنگ می‌شود. پس از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم، نوا داوطلبانه به جبهه می‌رود و الی به پرستاری از سربازان می‌پردازد. الی با سربازی زخمی به نام لون هوموند آشنا و عاشق او می‌شود. خانواده او نیز به ازدواج آن دو رضایت دارند، چون لون جوانی ثروتمند است. اما چند روز مانده به ازدواج آن دو، الی عکسی از نوا در روزنامه می‌بیند، الی به دیدن نوا می‌رود و متوجه می‌شود نوا در تمام این سال‌ها عاشق او مانده‌است.

معرفی فیلم های عاشقانه

خورشید نیمه‌شب فیلمی در ژانر درام و رمانتیک به کارگردانی اسکات اسپیر است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بلا تورن، پاتریک شوارتزنگر، راب ریگل، کوئین شپرد، و پل مک‌گیلیون اشاره کرد.

معرفی فیلم های عاشقانه

پنج فوت فاصله یا پنج قدم جدا یک فیلم در ژانر درام و رمانتیک است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کول میچل اسپراوس و هالی لو ریچاردسون اشاره کرد. نویسنده کتاب ریچل لیپینکات است.همچنین میکی دگتری و توبیاس ایکونیس در نوشتن داستان و فیلمنامه یاری کرده‌اند.

معرفی فیلم های عاشقانه

همه مکان‌های روشن یک فیلم آمریکایی در ژانر رمانتیک به کارگردانی برت هیلی است. از بازیگران این فیلم می‌توان به ال فانینگ و جاستیس اسمیث اشاره کرد.داستان این فیلم برگرفته از رمان همه مکان‌های روشن نوشته جنیفر نیون می‌باشد.این فیلم در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ توسط نت‌فلیکس منتشر شد.

معرفی فیلم های عاشقانه

یک روز (نام فیلمی درام و رمانتیک است که منظور از یک روز ۱۵ ژوئیه است که از ۱۵ ژوئیه ۱۹۸۸ شروع می‌شود و به ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۱ ختم می‌شود.

معرفی فیلم های عاشقانه

عشق و دیگر داروها یک فیلم آمریکایی در ژانر اروتیک رمانتیک و کمدی به کارگردانی ادوارد زوئیک و بازی جیک جیلنهال و آن هاتاوی است که در اواخر سال ۲۰۱۰ به اکران درآمد. این فیلم بر پایهٔ رمان غیر تخیلی «فروش ماهرانه:ویاگرا، انقلابی در یک فروشنده» است. این دومین فیلم ژانر کمدی-درام است که ادوارد زوئیک کارگردانی کرده‌است. همچنین بعد از فیلم تحسین شده کوهستان بروکبک این دومین باری است که جیک جیلنهال و آن هاتاوی با یکدیگر هم بازی می‌شوند. عشق و دیگر داروها ۲۴ نوامبر ۲۰۱۰ در آمریکا به نمایش درآمد. فیلم با نظرات عمدتاً مثبت و متوسط منتقدان همراه بود. ساخت عشق و دیگر داروها ۳۰ میلیون دلار خرج برداشت اما فیلم در گیشه به فروش خوب ۱۰۲ میلیون دلاری رسید که با توجه به بودجه کم و رده سنی آن رقم قابل توجهی است. عشق و دیگر داروها در شصت و هشتمین مراسم گلدن گلوب در دو رشته بهترین بازیگر مرد نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال برای جیک جیلنهال و بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم کمدی یا موزیکال برای آن هاتاوی نامزد بود اما هیچ‌کدام از این جوایز را بدست نیاورد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits