دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کدهایی برای لغو تمامی sms های تبلیغاتی!
6
اگر شما هم از پیامک های تبلیغاتی کلافه شده اید در این مطلب به شما یاد میدهیم چگونه از شر این پیام های مزاحم خلاص شوید.

هر روز یه تریلی پیامک تبلیغاتی برامون میاد که همه ما رو ذله کرده . با غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی دیگه مجبور نیستین هر روز این همه SMS تبلیغاتی رو از تو گوشی تون پاک کنید .

لغو تمامی پیامک های تبلیغاتی

اس ام اس‌های تبلیغاتی هیچگاه برای کاربران خوشحال کننده نبوده است و متاسفانه چنین وضعیتی را در هر سه اپراتور اصلی کشورمان مشاهده می‌کنیم. این اس ام اس‌های تبلیغاتی وقت و بی‌وقت و با مناسب‌های مختلفی به شماره‌های کاربران ارسال می‌شود و در کنار آزاردهنده بودن، گاهی اوقات شامل هزینه‌های اضافی می‌شود.بنابراین همه‌ی کاربران دلیل کافی و منطقی برای لغو دریافت چنین پیامک‌هایی را دارند. یک نکته‌ی جالب در این بین آن است که وقتی که شما در یک مسابقه یا سامانه‌ای شرکت می‌کنید، در واقع مجوز لازم برای دریافت تبلیغات و کسر پول از حساب خود را می‌دهید، در حالی که این موضوع به‌طور واضح هنگام ثبت یا شرکت به شما اطلاع داده نمی‌شود.

لغو اس ام اس‌های تبلیغاتی ایرانسل

لغو تمامی پیامک های تبلیغاتی

روش لغو دریافت اس ام اس تبلیغات همراه اول

لغو تمامی پیامک های تبلیغاتی

لغو اس ام اس‌های تبلیغاتی رایتل

لغو تمامی پیامک های تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که در صورتی که استفاده از این روش‌ها روی یک سری از شماره کاربرد نداشتند، می‌توانید روال شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی را پیش بگیرید. برای این منظور کافی است که با شماره ۱۹۵ تماس حاصل کرده و شماره‌ی مربوطه را گزارش کنید. این شماره به‌صورت رایگان مورد پیگیری قرار می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. از این طریق می‌توانید پیگیری‌های خود را انجام داده و دیگر از شماره مربوطه هیچ گونه پیامکی را دریافت کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits