دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
انتشار تیزر جدید انیمیشن موزیکال پینوکیو!
0
این تریلر رسمی همچون اولین تیزر منتشر شده از انیمیشن «پینوکیو» ما را با شخصیتی به نام سباستین جی کریکت (همان جیمینی کریکت در داستان اصلی) آشنا می‌کند.

سباستین جی کریکت، جیرجیرکِ راهنمای ما در این برداشت متفاوت از داستان آشنای «پینوکیو» با صداپیشگی ایوان مک‌گرگور، در همان آغاز تریلر می‌گوید: «درباره‌ی پدران و پسرانی که چندان بی‌عیب و نقص نبوده‌اند حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.» سباستین اینجا است تا داستان ژپتو نجار را برای ما تعریف کند که پسرش را از دست داده و برای تسلای دل داغ دیده‌اش، یک پسر جدید از درختی کهنسال خلق می‌کند.

انتشار تیزر جدید انیمیشن موزیکال پینوکیو

دل تورو سال‌ها است که این پروژه را دنبال می‌کند و این کارگردان پرشور و با انگیزه در بیانیه‌ای هنگام شروع رسمی پروژه در سال ۲۰۱۸ گفت که هیچ داستان دیگری به اندازه‌ی داستان پسری چوبی که زنده می‌شود او را تحت تاثیر قرار نداده است.

انتشار تیزر جدید انیمیشن موزیکال پینوکیو

خلاصه‌ی داستان «پینوکیو» به این شکل شرح داده شده است: « گیرمو دل تورو، فیلمساز برنده‌ی جایزه اسکار، داستان کلاسیک کارلو کلودی درباره‌ی عروسک خیمه‌شب‌بازی چوبی را بازآفرینی می‌کند، که به شکلی جادویی زنده می‌شود تا قلب شکسته‌ی یک نجار غمگین به نام ژپتو را ترمیم کند. این موزیکال عجیب استاپ موشن به کارگردانی گیرمو دل‌تورو و مارک گوستافسون ماجراهای شیطنت‌ها و نافرمانی‌های پینوکیو را در جستجوی جایگاهش در جهان دنبال می‌کند.»




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits