دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چیزهایی که کاش روز اول کار کردنم میدونستم
3
اگر بخواهید به موفقیت‌های بزرگ در کسب و کار خود دست پیدا کنید، باید آرزوهای بزرگی نیز در سر داشته باشید. هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ آغاز می‌شود.

هر کارآفرین و نوآور موفقی به‌سختی کارکرده است. هیچ‌کس به این مهم، با نشستن و زول زدن به دیوار نرسیده است. “برایان تریسی” درباره این مطلب چنین گفته است، ” شما برای بقاء خود ۸ ساعت در روز کار می‌کنید، بیش از ۸ ساعت هرقدر زمانی که تلاش شما ادامه یابد در جهت موفقیت است.” اگر از هر فرد موفقی در این زمینه سؤال کنید به شما خواهد گفت که در ابتدای شروع کسب‌وکار خود بیش از ۶۰ ساعت در روز کار می‌کرده است.

موفقیت‌های بزرگ در کسب و کار

سعی کنید در این موقعیت تفریحات و کارهای متفرقه را تا مدتی فراموش کنید، تا زمانی که حقیقتاً بتوانید بر روی پای خود بایستید و قامت راست کنید. در این برهه از زمان حتماً یک سفر کوتاه هم می‌تواند برای شما ضرر باشد. همان‌گونه که اشاره شد، این‌گونه سخت کار کردن برای شما آسان خواهد بود اگر دیدگاه و ایده‌ای محکم برای اجرا داشته باشید و هدفی روشن که به دنبال آن، احساس شور و اشتیاق را در خود حفظ کنید.

موفقیت‌های بزرگ در کسب و کار

در کسب‌وکار، شما با شرکتی که اداره می‌کنید مورد قضاوت واقع می‌شوید. با گروه مدیریتی که دارید، سیستم هدایتی که در نظر گرفته‌اید و همچنین استراتژی‌های ارتباط با همکاران خود. کسب‌وکار هر چه قدر هم که کوچک باشد نیازمند ارتباطات و استفاده از تجارب است. می‌توانید در ملاقات‌هایی که در کسب‌وکارهای مشترک دارید از افراد باتجربه به‌طور مثال در پایه‌گذاری بازارهای خود بهره ببرید.

موفقیت‌های بزرگ در کسب و کار

این بسیار مهم است که شما در ارتباط با همکاران فعال خود آن‌هایی را که می‌توانند به شما کمک کنند و برعکس آن‌ها که شمارا به عقب می‌خوانند بشناسید. برای موفقیت در این زمینه شما همواره نیازمند داشتن مهارت برقراری ارتباط خوب و مناسب هستید و همیشه می‌بایست نسبت به فرصت‌های جدید و امکان گسترش روابط خود هوشیار باشید.

​​​​​​​​ راز موفقیت کسب و کار

شما حتماً نباید مدرک MBA و یا فارغ‌التحصیل دکترا در این زمینه باشید تا موفقیت خود را تضمین کنید. در حقیقت کارآفرینان موفقی را می‌توان دید که حتی در مقطع دانشگاهی نیز تحصیلات خود را به پایان نرسانده‌اند. مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از میلیونرهای خودساخته از هوش متوسط برخوردار بوده‌اند. بااین‌وجود، به همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود توجه کرده‌اند و به زندگی اقتصادی موردنظرشان و اهداف شخصی خود دست‌یافته‌اند زیرا هرگز از یادگرفتن و آموزش دیدن دریغ نکردند.

 راز موفقیت کسب و کار

برای موفقیت، شما باید علاقه‌مند به سؤال کردن باشید، کنجکاوی خود را همیشه با خود داشته باشید و همیشه علاقه‌مند به یادگیری بوده و آغوش خود را برای دریافت معلومات بیشتر باز نگه‌دارید. مسلماً این علاقه در دنیای پرسرعت تغییرات تکنولوژی و شیوه‌های کسب‌وکار بسیار ضروری است.

 راز موفقیت کسب و کار

هیچ‌کس تابه‌حال نگفته است که دستیابی به موفقیت کسب و کار آسان است. گاهی علی‌رغم همه سخت‌کوشی‌ها و علایق شما، کار با شکست مواجه می‌شود. اگر به گذشته بسیاری از افراد موفق امروز نگاه کنید می‌بینید که با دارا بودن همه خصوصیاتی که بدان اشاره‌کرده‌ایم اما شکست‌هایی در حد ورشکستگی را در کارنامه عملکرد خود دارند، اما به‌سرعت روی پای خود ایستاده‌اند تا آن شکست را سرآغاز شروع کاری بزرگ کنند.

 راز موفقیت کسب و کار

رویکرد شما درصورتی‌که مبتنی بر ثبات قدم باشد و پذیرش رویارویی با شرایط مختلفی که گاهی ناامیدکننده است، موفقیت نیز می‌تواند از آن شما باشد. این را باید بیاموزید که بعد از هر شکست و زمین خوردنی باقدرت هر چه تمام‌تر از جا برخیزید و کار را از سر بگیرید. استواری شما در میزان اعتماد و باوری که به خود دارید نهفته است. به خاطر بسپارید که اگر ثابت‌قدم و استوار باشید هیچ‌چیز شمارا نمی‌تواند متوقف کند.

 راز موفقیت کسب و کار

توماس هوکسلی گفته است، ” آنچه را که باید انجام دهید آن زمان که باید انجام شود بدان عمل کنید، چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید.” تأدیب نفس و نظم دادن به خود کلید موفقیت در این مرحله است. قدرت آرزوها و تمایلات شمارا مجبور خواهد کرد که بهای موفقیت خود را بپردازید. آنچه را که دیگران دوست ندارند انجام دهند شما انجام دهید، کیلومترها به جلو بتازید و در جنگ تن‌به‌تن با خود به‌تنهایی بجنگید و برنده شوید.

 راز موفقیت کسب و کار

 راز موفقیت کسب و کار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits