دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کریس ایوانز به عنوان جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۲ انتخاب شد!
8
انتخاب ایوانز بعنوان جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۲ در برنامه The Late Show با اجرای استفن کولبرت انجام شد. ایوانز ۴۱ ساله برای بازی در فیلم کاپیتان آمریکا و دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شده که گوی سبقت را از دیگر ستاره‌ی مارول،ربوده است.

کریستوفر رابرت ایوانز ( زادهٔ ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱) بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای ایفای نقش استیو راجرز در مجموعهٔ فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شده‌است. ایوانز حرفهٔ خود را با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مانند جنس مخالف در ۲۰۰۰ آغاز کرد. در پی چندین حضور در فیلم‌های نوجوانی، مانند نه یه فیلم نوجوانی دیگه (۲۰۰۱)، او برای ایفای نقش شخصیت مشعل انسانی در چهار شگفت‌انگیز (۲۰۰۵) و دنباله‌اش، چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای (۲۰۰۷) از مارول کامیکس مورد توجه قرار گرفت. ایوانز در اقتباس‌های سینمایی کتاب‌های کمیک و رمان‌های گرافیکی حضور بیشتری پیدا کرد: تی‌ام‌ان‌تی (۲۰۰۷)، اسکات پیلگریم در برابر دنیا (۲۰۱۰) و برف‌شکن (۲۰۱۳).

کریس ایوانز / بازیگر مرد

او نقش شخصیت استیو راجرز / کاپیتان آمریکا را در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول، شاملِ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶)، و فیلم‌ها با گروه بازیگران، شاملِ انتقام‌جویان (۲۰۱۲)، انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵)،انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) را به تصویر کشیده‌است. نقش‌آفرینی‌های ایوانز در مجموعهٔ مارول باعث شده که او به یکی از پول‌سازترین بازیگرها در جهان بدل شود.

کریس ایوانز / بازیگر مرد

جدا از نقش کمیک، ایوانز در درام با استعداد (۲۰۱۷)، فیلم معمایی چاقوکشی (۲۰۱۹) و مینی‌سریال تلویزیونی دفاع از جیکوب (۲۰۲۰) ایفای نقش کرده‌است. او کارگردانی را در سال ۲۰۱۴ با درام رمانتیک پیش از آنکه برویم تجربه کرد که خودش نیز آن را تهیه‌کنندگی و در آن ایفای نقش داشته‌است. ایوانز نقش‌آفرینی در تئاتر برادوی را در سال ۲۰۱۸ در احیای نمایش‌نامهٔ لابی قهرمان نوشتهٔ کنت لونرگان تجربه کرد که باعث شد نامزد دریافت جایزهٔ دراما لیگ شود.

کریس ایوانز / بازیگر مرد

کریستوفر رابرت ایوانز به تاریخ ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱ در بوستون، ماساچوست به دنیا آمد و دوره‌های رشد خود را در شهرک مجاور سدبری سپری کرد.مادرش، لیزا (پیش از ازدواج: کپوانو) یک کارگردان هنری در تئاتر جوانان کنکورد است،و پدرش، باب یک دندانپزشک است.ایوانز اصل و نسب ایتالیایی و ایرلندی دارد. والدین او در سال ۱۹۹۹ طلاق گرفتند.

کریس ایوانز / بازیگر مرد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits