دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مجسمه موم عسل بوراک اوزچیویت!
28
بازیگر بوراک اوزچیویت که برای جشنواره فیلم تاشکند به ازبکستان سفر کرده است با مجسمه خود که از موم عسل ساخته شده عکس گرفت.

بوراک اوزچیویت(به ترکی Burak Özçivit) (زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴) بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است.بیشتر برای بازی در نقش‌هایش در چکاوک (۲۰۱۳) و عشق سیاه (۲۰۱۵) شناخته شده‌است. وی در حال حاضر در سریال داستان تاریخی و ماجراجویی مؤسس عثمان (۲۰۱۹) به عنوان عثمان خان|عثمان غازی بازی می‌کند. در طول دوران بازیگری او، دریافت‌کننده جوایز بی‌شماری بوده‌است.

بازیگر ترکیه ای / بوراک اوزچیویت

او در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه (Best Model Of Turkey) به عنوان مدلی که امید بخش آینده‌ای درخشان است، انتخاب شد. سپس کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی آغاز کرد و در این راه قدم نهاد. بوراک همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این مسابقه شرکت کرده و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

بازیگر ترکیه ای / بوراک اوزچیویت

او پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فخریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

وی پس از چکاوک باری دیگر به همراه فخریه در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» همبازی شد و پس از آن در سریال پربینندهٔ عشق سیاه به ایفای نقش پرداخت. همچنین پس از فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» که نخستین تجربهٔ تهیه‌کنندگی او نیز به‌شمار می‌رود، در فیلم سینمایی «برادر من» به همراه مراد بز و آصلی انور ایفای نقش کرد.

بازیگر ترکیه ای / بوراک اوزچیویت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (28 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits