دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
داستان های پندآموز زیرانداز وسط جاده!
8
داستان های کوتاه به دلیل اینکه حجم کمتری نسبت به رمان و داستان های بلند دارند و وقت زیادی از خواننده را نمی گیرند بیشتر مورد توجه هستند.داستان ها به ما تجربه ها و درس های بزرگی را در زمانی کوتاه می آموزند.

مردی با همسرش به پیکنیک میروند. پس از اینکه خودروی خود را در کنار جاده پارک میکنند، زن خطاب به مرد میگوید: بریم بشینیم زیر اون درخت. اما مرد میگوید: نه! همین وسط جاده امنتره! زود زیرانداز رو پهن کن! زن میگوید: آخه اینجا که ماشین میزنه بهمون!

زیرانداز وسط جاده/ داستان های پندآموز

ولی مرد با اصرار وسط جاده زیرانداز را پهن میکند و مینشینند وسط جاده! بعد از مدتی یک تریلی با سرعت به سمت آنها میآید و هرچه بوق میزند، آنها از جایشان تکان نمیخورند؛ کامیون هم مجبور میشود فرمان را بپیچاند و مستقیم به همان درختی که در آن نزدیکی بود اصابت میکند. مرد که این صحنه را میبیند، رو به زنش میگوید: دیدی گفتم وسط جاده امنتره! اگه زیر اون درخت بودیم الان هر دومون مُرده بودیم!!!

زیرانداز وسط جاده/ داستان های پندآموز

نتیجه اخلاقی: برخی از افراد تحت هیچ شرایطی نمیخواهند اشتباه خود را بپذیرند و همیشه به شکلی کاملا حق به جانب صحبت میکنند؛ اگر هم اتفاقی بُیفتد شروع به فرافکنی کرده و دیگران را مقصر میدانند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits