دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
توصیه جنجالی آذری جهرمی به اربعینی ها!
2
محمدجواد آذری جهرمی چهره معروف ایرانی تصویر جدیدی از خود در پیاده روی کربلا را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: اگر اربعینی بودید:۱. سیم کارت عراقی بگیرین. هم مکالمه با سایر دوستانتون و هم سفرا تون خیلی ارزونتر در میاد و هم اینترنتش ارزونتره و هم دردسر فیلترینگ رو ندارین. وقتی سیم کارت ایرانتون رو استفاده می‌کنین، خدمات رومینگ فعال میشه. هم گرونه و هم باید با فیلترینگ سروکله بزنین.۲. دستورالعملهای راههای کنترل گرمازدگی رو بخونین تا باهاش آشنا باشین.۳. برای همه دوستانتون دعا کنین. این دوستتون هم از دعاتون محروم نکنین

چهره معروف / محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود.

چهره معروف / محمدجواد آذری جهرمی

آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود. او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد. وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است. به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

چهره معروف / محمدجواد آذری جهرمی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits