دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وضعیت خواب شما این ویژگی های شخصیتیتان را آشکار می کند!
3
چرا روی شکم می خوابید؟ چرا طرف خودت هستی؟ چرا با بالش می خوابی؟ امروز ویژگی های شخصیتی شما را بر اساس موقعیت خواب مورد علاقه تان به شما می گوییم.

روانشناسان و متخصصان خواب در سراسر جهان مطالعات متعددی را انجام داده اند تا ارتباط بین وضعیت خوابیدن و شخصیت ما را مشخص کنند. ساموئل دانکل، محقق خواب، در کتاب خود با عنوان Sleep Positions، می‌نویسد: «شیوه‌ای که ما می‌خوابیم، همان زندگی است».

تست شخصیت شناسی / خود شناسی

شماره ۱: اگر به پشت می خوابید، شخصیت خوابیده شما می گوید که دوست دارید مرکز توجه باشید. شما فردی خوش بین هستید که از همراهی با افراد همفکر لذت می برید. شما معمولاً در اتاقی پر از مردم حضور پررنگی دارید. شما درگیر صحبت های کوچک یا چیزهایی که استانداردهای شما را ندارد یا پشت شما نیست، نمی شوید. توقعات بسیار بالایی از خود و دیگران دارید. شما برای رسیدن به اهدافتان بسیار دقیق و مداوم کار می کنید. شما زندگی را به شیوه ای ساختاریافته با ذهنیت موفقیت محور زندگی می کنید. در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید و تصور می کنید که برنامه هایتان به واقعیت تبدیل می شوند، از "زمان من" خود بسیار لذت می برید.

شماره ۲: اگر به پهلو می‌خوابید، شخصیت شما در خواب می‌گوید که شما فردی آرام، قابل اعتماد، آسان‌گیر، فعال، خوش‌رفتار و اجتماعی هستید. شما همیشه منتظر هستید. شما از گذشته پشیمان نیستید. شما از آینده نمی ترسید. شما بدون توجه به تغییرات و موقعیت ها بسیار سازگار هستید. شما همیشه به دنبال پوشش نقره ای در همه چیز هستید. شما از خود، جنبه های خوب و بد خود آگاهی بالایی دارید، از این رو نمی توان به راحتی به شما توهین کرد. شما حتی در سختی ها همیشه لبخند بر لب دارید.

شماره ۳: اگر در وضعیت جنینی می‌خوابید، شخصیت شما در خواب می‌گوید که به دنبال محافظت هستید، می‌خواهید دیگران شما را درک کنند و از او مراقبت کنند. وضعیت خوابیدن جنین شبیه به حلقه زدن مانند یک نوزاد است. خوابیدن در وضعیت جنینی به شما کمک می کند تا از مشکلات دنیوی جدا شوید. شما یک فرد محافظ هستید که به راحتی باز نمی شوید. شما در اعتماد کردن به افراد مشکل دارید. آنها ظاهر بیرونی سختی دارند اما در درون بسیار احساسی هستند. اگر فردی در وضعیت جنینی بخوابد، در کنار اعضای خانواده یا افرادی که نقش عمده ای در تربیت او داشته اند، راحت تر است. آنها خجالتی، حساس، بی گناه و بخشنده با وجدان پاک هستند. آنها از انجام کارهایی که نیازی به بودن در کنار افراد زیادی ندارند لذت می برند. آنها بیشتر در نقاشی، طراحی، نوشتن، رقصیدن و غیره یافت می شوند که در آنجا می توانند راه هایی برای بیان خود بیابند.

شماره ۴: اگر روی شکم می‌خوابید، شخصیت شما در خواب می‌گوید که شما فردی با اراده، ریسک‌پذیر، ماجراجو، با روحیه بالا و مشکل‌گشا هستید. مشخص شده است که شما در رهبری یا ارائه راهنمایی به دیگران مؤثر هستید. شما ترجیح می دهید 8 ساعت کامل بخوابید، اگر نه بیشتر، تا پرانرژی و شارژ بمانید. شما یک فرد جمعی هستید که گاهی اوقات سرد یا بی ادب می شوید. شما همیشه از رویارویی اجتناب می کنید. شما سعی خواهید کرد حد وسط را در هر انتهایی پیدا کنید. شما یک پروانه اجتماعی هستید و دوست دارید که مورد توجه قرار بگیرید. وقتی در بهترین حالت خود هستید، حال و هوای گرم و دوستانه ای دارید. با این حال، مدیریت انتقاد بهترین ویژگی شما نیست، زیرا شما بدترین خودانتقادگر هستید، بنابراین شنیدن آن از زبان دیگران باعث ناراحتی شما می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits