دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پرتاب مرسوله های تیپاکس توسط کارمندان این بخش !!
1
ویدیو وایرال شده از حمل و نقل غیر استاندادر تیپاکس .

مردم عزیز ایران؛
اخیرا ویدئویی از یک رفتار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی در یکی از شعبه‌های تیپاکس منتشر شده که دلِ تمامی اعضای خانواده‌ی بزرگ تیپاکس را به درد آورده است. بنابراین از طرف خودم و همچنین به نمایندگی از تمامی دوستان و همراهان و دلسوزان مجموعه‌ی تیپاکس این خطای غیرقابل بخشش را محکوم می‌کنم و ضمن عذرخواهی از مخاطبانِ محترمِ تیپاکس به اطلاع شما می‌رسانم که براساس آیین‌نامه‌های انضباطی، شدیدترین برخورد سازمانی با خاطیان صورت گرفته و پرونده‌ی این شعبه در کمیته‌ی لغو در حال بررسی است که نتیجه‌ی آن به محض تایید به اطلاع شما خواهد رسید.
همچنین از همین‌جا، مراتب تشکر و قدردانی خودم و تمامی اعضای خانواده‌ی بزرگ تیپاکس را به شما مردم آگاه و همراه اعلام می‌دارم. گفته می‌شود که بروز یک خطا در یک سازمان بزرگ امکان‌پذیر و بخشودنی است اما تیپاکس همیشه و همواره خود را از این قاعده جدا می‌داند و حتا بروز یک اشتباه و خطا در حفظ امانت و اعتماد مخاطبانش را برنمی‌تابد. کدورت و آزردگی شما و هشدارها و پیام‌هایی که به هر طریق به شخص من و همراهانم رسید، مهر تاییدی بر حساسیت و نظارت شما بر کیفیت خدمات تیپاکس است. این مجموعه، این مهم را که مخاطبانش حتا یک خطا را از سمت تیپاکس برنمی‌تابند، به منزله‌ی تاییدی بر وجود و حضور دوستی و اعتمادِ دیرپای شما به تیپاکس می‌داند. ما معتقدیم که جز در یک رابطه‌ی دوسویه، چنین رفاقتی ممکن نخواهد بود.
آرزو می‌کنم که همانند تمام این سال‌ها، همواره رفیق و دلسوز این مجموعه باشید که هیچ سرمایه‌ای ارزشمندتر و بزرگتر از دوستی شما حیاتِ تیپاکس را تضمین نخواهد کرد.
برای تمام مردم ایران شادکامی و خوش‌وقتی آرزو می‌کنم.
مهرداد فاخر




این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits