دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خاطره بازی عباس جمشیدی فر با در خانه اشان / خاطرات بچگی
4
عباس جمشیدی فر بازیگر مرد ایرانی تصویری از خود را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عباس جمشیدی فر با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: زمانی این درب برایم خیلی بزرگ بود ، کوچک بودم ۱۵ ساله، اینجا کار میکردم کوچک بودم و هر روز ۸صبح از این درب داخل میشدم و ۵ بعد از ظهر خارج..، هر وقت از این در بیرون میرفتم کیف میداد مخصوصا پنجشنبه ها چون فرداش ۸ صبح این خیابان و این درب را نمیدیدم .

بازیگر مرد / عباس جمشیدی فر

هنوز هم پنجشنبه ها رو دوست دارم ...از کارهای کوچیک شروع کردم تا اینکه برای خودم یه اوستایی شدم تو جوشکاری ، هنوز هر وقت بعضی از چراغهایی که تو خیابون‌های تهران میبینم که خودم پایه هاشو ساختم، کلی کیف میکنم .جلوی این درب بزرگ بود که خیلی زود بزرگتر از سِنَم شدم جلوی این درب بزرگ روبروی هنرستان کمال المک بود که تازه فهمیدم به هنر علاقه دارم و کارگر جوشکار یه کارخانه چراغ سازی بودن هدف من نیست، جلوی این درب بزرگ تلاش کردن یاد گرفتم. امروز خیلی اتفاقی از کنار این درب رد شدم دیگه کارخانه چراغ سازی نبود، جلویش هم چراغی نبود اما این درب همچنان بزرگ بود...و هدفها بزرگتر...

بازیگر مرد / عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی‌فر (زادهٔ ۱۷ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او حرفه خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر مجموعه تلویزیونی‌های او می‌توان به بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری و خوشنام و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

بازیگر مرد / عباس جمشیدی فر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits