دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درد دل سوزناک آزاده نامداری با امام حسین دل همه را به درد آورد!
16
فیلمی از آزاده نامداری این روزها در فضای مجازی منتشر شده است که درد دل مرحومه آزاده نامداری با امام حسین است که دل همه را به درد آورده است.

آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی ایرانی بود. او با اجرا در برنامهٔ «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید. نامداری پس از ۱۲ سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌طور غیررسمی ممنوع‌التصویر شده بود. در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند.

مجری زن / آزاده نامداری

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. به گزارش خبرگزاری فارس پیکر آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. خبرگزاری مهر به نقل از یک «منبع آگاه» ناشناس علت درگذشت وی را خودکشی عنوان کرد. خبرگزاری ایرنا به نقل قول یک مقام اورژانس تهران نوشت «از زمان فوت آزاده نامداری ۴۸ ساعت گذشته بوده‌است و به همین دلیل چهره او در ابتدا قابل شناسایی نبود». یک روز پس از اعلام خبر درگذشت نامداری، سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به اینکه در کالبدشکافی جسد اثری از ضرب و جرح مشاهده نشده، فرضیهٔ قتل او را رد کرد و وجود داروی قوی ضد افسردگی در آزمایش سم‌شناسی پزشکی قانونی را نشان‌دهندهٔ خودکشی احتمالی نامداری دانست. در منزل نامداری دست‌نوشته‌های خطاب به دخترش به‌شکل وصیت و خداحافظی و داروهایی که استفاده می‌کرده یافت شده‌اند. او در این دست‌نوشته‌ها عنوان کرد که از وضعیت زندگیش راضی نیست و در مورد اموالش تعیین تکلیف کرد.پیکر وی در ۹ فروردین ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، تهران به خاک سپرده شد.

مجری زن / آزاده نامداری

فیلم زیر این روزها در ماه محرم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است و یاد این مجری خانم را برای همه زنده کرده است. روحش شاد یادش گرامی.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (16 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits