دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استایل خنده دار برد پیت در افتتاحیه فیلم جدیدش!
3
تصاویری از استایل بردپیت که در اکران فیلم جدیدش ظاهر شد و مورد سوژه عکاسان قرار گرفت.

برد پیت بازیگر معروف هالیوودی با استایلی عجیب در اکران فیلم جدیدش ظاهر شد که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

بازیگر خارجی / برد پیت

ویلیام بردلی پیت (انگلیسی: William Bradley Pitt؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است. او برای نقش‌آفرینی‌هایش چندین جایزه از جمله دو جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ اسکار دریافت کرده‌است.

بازیگر خارجی / برد پیت

پیت نخست با ایفای نقش یک گاوچران بین‌راهی در فیلم تلما و لوییز (۱۹۹۱) به رسمیت شناخته شد. اولین نقش‌های اصلی او در تولیدات با بودجه زیاد در فیلم‌های رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد (۱۹۹۲)، افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) بود. او با ایفای نقش در تریلر جنایی هفت (۱۹۹۵) و علمی تخیلی ۱۲ میمون (۱۹۹۵) با تحسین منتقدان روبرو شد و فیلم دوم جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آور

بازیگر خارجی / برد پیت

پیت در فیلم‌های باشگاه مبارزه (۱۹۹۹) و یازده یار اوشن (۲۰۰۱) و همچنین دنباله‌هایش، دوازده یار اوشن (۲۰۰۴) و سیزده یار اوشن (۲۰۰۷) نقش‌آفرینی کرد. بزرگترین موفقیت‌های تجاری وی عبارتند از یازده یار اوشن (۲۰۰۱)، تروآ (۲۰۰۴)، آقا و خانم اسمیت (۲۰۰۵)، جنگ جهانی زد (۲۰۱۳) و روزی روزگاری در هالیوود (۲۰۱۹) که برای فیلم آخر دومین جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد. دیگر نقش‌آفرینی‌های نامزد دریافت جایزه اسکار پیت در مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود. او فیلم‌های رفتگان (۲۰۰۶) و ۱۲ سال بردگی (۲۰۱۳) را تهیه کرد که هر دو برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شدند و همچنین درخت زندگی (۲۰۱۱)، مانیبال (۲۰۱۱) و رکود بزرگ (۲۰۱۵)، همه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند. پیت در کنار جرج کلونی یکی از دو بازیگری است که برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شده‌است.

بازیگر خارجی / برد پیت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits