دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سبک راه رفتن ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!
9
سبک راه رفتن شما می تواند تیپ شخصیتی شما را نشان دهد.مطالعات نشان می دهد که سبک راه رفتن ما، از جمله گام و سرعت، می تواند بسیاری از ویژگی های مهم در مورد شخصیت ما را بیان کند.

روانشناسان فاش کرده اند که نحوه راه رفتن فرد نیز می تواند به کشف آنچه در مورد خود از دنیا پنهان می کند کمک کند.

تست شخصیت شناسی / خودشناسی

تصویر 1 - اگر سریع راه می روید: اگر سبک راه رفتن شما سریع است، پس تیپ شخصیتی پیاده روی شما یک نوع آدم بسیار سخت کوش و برون گرا را نشان می دهد. افرادی که دارای شخصیت تند هستند، بیشتر در معرض تجربیات جدید، برونگرا و وظیفه شناس هستند. افرادی که تند راه می‌روند، افرادی اهل خطر و ریسک هستند. آنها جسارت بیشتری نسبت به معمول برای ابتکار عمل خواهند داشت. آنها برای زندگی بدون هیاهو دلبستگی دارند. افرادی که چنین سبک راه رفتنی دارند، دارای انرژی سریع و توجه فوق العاده به جزئیات هستند.خانم‌ها، اگر مرد شما سریع راه می‌رود و سرعت خود را با شما هماهنگ نمی‌کند یا در کنار شما راه می‌رود، به احتمال زیاد او شخصیتی است که اغلب با راه رفتن از جلوی آن‌ها، جمعیت را راهنمایی یا هدایت می‌کند.

تصویر 2 - اگر آهسته راه بروید: اگر سبک راه رفتن شما آهسته راه رفتن است، تیپ شخصیتی شما نشان می دهد که فردی محتاط هستید. گام‌های آهسته و کوتاه‌تر معمولاً نشان می‌دهد که شما به احتمال زیاد درون‌گرا هستید. افرادی که شخصیت آهسته راه رفتن دارند معمولاً مراقب خود هستند و بیشتر خود محور هستند. افرادی که آهسته راه می روند با خودشان یا فعالیت هایشان درگیر هستند.معمولاً افرادی که این سبک راه رفتن دارند، زمانی که در جمع خود هستند، آرام و راضی هستند. آنها معمولاً هنگامی که خود را در اتاقی پر از جمعیت می بینند به پس زمینه برمی گردند یا از کانون توجه دور می شوند. اگرچه، مطالعات نشان داده‌اند که افرادی که آهسته راه می‌روند معمولاً سبک زندگی کمتر فعالی را دنبال می‌کنند که می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات سلامتی در اوایل زندگی یا بیشتر مستعد ابتلا به حوادث شود زیرا عملکرد عصبی آنها با افزایش سن کند می‌شود.

تصویر 3 - اگر با آرامش راه می روید: اگر سبک راه رفتن شما آرام یا در حال قدم زدن است، تیپ شخصیتی شما در راه رفتن نشان می دهد که دوست دارید با شرایط خود در زندگی با سرعت خود زندگی کنید. شما عجله ای برای بودن در جایی جز در لحظه حال ندارید. شما همیشه آرام و راضی هستید و همچنین اعتماد به نفس دارید، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل. شما حتی در میان جمعیت آرام و جمع هستید، اگرچه برای کانون توجه نمی‌جنگید یا جلوتر از جمعیت می‌مانید. از برقراری ارتباط با مردم و گوش دادن به مکالمات یا نقطه نظرات آنها لذت می برید. افتخار کنید زیرا سبک راه رفتن شما به عنوان یکی از ایده آل ترین سبک های پیاده روی در نظر گرفته می شود. شما در خیابان راه می روید و سرتان را بالا می گیرید و به شیوه ای بی اعتنایی بالا می روید که نشانه بزرگی از سطح بالایی از اعتماد به نفس و رضایت از خودتان است. فردی که آرام راه می رود فردی است که اعتماد به نفس بالایی دارد . آنها به دنبال تایید یا اطمینان در مورد چیزی نیستند.

تصویر 4 - اگر با گام های بلند و سریع راه می روید: اگر سبک راه رفتن شما گام‌های بلند و سریعی برمی‌دارد، تیپ شخصیتی راه رفتن شما دیدگاه مثبتی را نسبت به چیزها نشان می‌دهد. شما یک تیپ شخصیتی رقابتی و آتشین دارید که به شما در انجام کارها کمک می کند. شما فردی بسیار منطقی، باهوش و سازنده هستید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است در روابط شخصی سرد به نظر برسید، اما همچنان مورد تحسین اطرافیانتان قرار می گیرید. این سبک راه رفتن به این معنی نیست که از چیزهای کوچک در زندگی لذت نمی برید. شما گاهی توقف خواهید کرد تا منظره اطراف خود را تحسین کنید یا لحظه حال را گرامی بدارید. شما فردی با اعتماد به نفس هستید، بنابراین برقراری تماس چشمی هنگام راه رفتن به طور طبیعی برای شما اتفاق می افتد.افرادی که سبک راه رفتن با گام های بلند و سریع دارند نیز به عنوان چند کاره شناخته می شوند. آنها می توانند چندین مشکل را حل کنند یا در هنگام راه رفتن در خیابان راه حل هایی را در ذهن خود بیابند. یک چیز در مورد افرادی که در تیپ شخصیتی گام به گام راه می روند این است که آنها از اطرافیان خود انتظار دارند که انتظارات آنها را برآورده کنند یا با استانداردهای آنها مطابقت داشته باشند.

تصویر 5 - اگر با پاهایتان در حال کشیدن راه می روید: اگر سبک راه رفتن شما پاهایتان را می کشد، تیپ شخصیتی راه رفتن شما نشان می دهد که شما فردی مضطرب هستید یا خیلی نگران هستید. مطالعات برای درک این موضوع که وقتی شخصی هنگام راه رفتن پاهای خود را می کشد به چه معناست، مشخص شده است که افرادی که چنین حالت های راه رفتنی دارند معمولاً در خود غمگین یا غمگین هستند. آنها کنترلی بر جدایی خود از چیزها یا افکار نگران کننده ندارند. آنها به ندرت قادر به ماندن در لحظه حال هستند. آنها مدام گذشته خود را با خود می کشند. آنها برای مدت طولانی در چیزهایی گیر می کنند. آنها سبک دلبستگی مضطرب با چیزها یا افراد دارند.آنها در زندگی یا کارهای روزمره فاقد انرژی و اشتیاق هستند. آنها در انجام کارها یا حل مشکلات با مشکل مواجه می شوند. آن‌ها معمولاً بی‌حال هستند یا فاقد نگرش پیشرو هستند. به همین سادگی از چند پله بالا رفتن آنها را آزرده می کند یا در حالت نگرانی قرار می دهد. آیا از خواندن ویژگی های شخصیتی خود بر اساس سبک راه رفتن خود لذت بردید؟ اینها تعدادی از بسیاری از ویژگی های شخصیتی جالب و شگفت انگیزی است که طی چندین مطالعه و آزمایش توسط متخصصان رفتاری، روانشناسان، روانشناسان و غیره کشف شده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits