دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تغییر نام الهام چرخنده / رونمایی از نام جدید الهام چرخنده در یک مراسم
30
رونمایی از نام جدید الهام چرخنده در مراسم یادواره زنان شهیده حضرت محمد (ص).

دلگرم به نقل از برترین‌ها:حجت الاسلام طائب در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به خانم الهام چرخنده گفت: از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم.

الهام چرخنده

در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

الهام چرخنده

در ادامه الهام چرخنده با اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگسازی عفاف و حجاب گفت:وقتی هوای یک کشور سالم است مردم آن کشور نیز در آرامش هستند و من اگر خود را در بدنه فرهنگ سازی کشور سهیم می دانم بر این باور هستم که باید به سینمای دینی، اسلامی و سینمای اخلاقی بپردازم و بیشتر از قبل باید آن را احیا کنیم.

وی افزود:وقتی دست مان در دست حضرت زهرا (س) است ترسی ندارم چرا که معتقدم سینما قرار است کارهای بزرگی را انجام دهد و من پس از سی و چند سال پس از انقلاب هم اکنون کارگردانی پروژه ایی را آغاز کرده ام که کمتر به آن پرداخته شده است و آن نیز مستندی در مورد شهدای اقلیت و غیر مسلمان در کشور است.

نام جدید الهام چرخنده

چرخنده ادامه داد:دلیل من از پرداختن به این موضوع این است که تو دهنی بزرگی به دشمنان بزنم که با نفاق می خواهند بگویند غیر مسلمان ها در کشور ما به اندازه مسلمان ها دیده نمی شوند.

این بازیگر افزود:ما بیش از 300 خانواده شهید غیر مسلمان داریم که مقام معظم رهبری نیز به دیدار آنها رفته اند. امروز الهام زهرایی و چرخنده فرقی ندارد چون رسالتی بر دوش دارد و قرار است کارهایی را بکند که حرف دل شما است. شمایی که مانند مردان و حتی گاهی بیشتر در پشت جبهه از آنها حمایت کردید و امیدوار هستم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.

در ادامه از تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیر شد.

الهام چرخنده پیشنهادی ندارد

الهام چرخنده در جدیدتریم مصاحبه خود گفته است که حدود دوسال است که در سینما نقشی به او پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی‌داند.

الهام چرخنده در این مدت که کار بازیگری انجام نداده است به مستند سازی مشغول بود و مستندی ۱۰ قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساخته است. او امیدوار است در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (30 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits