دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دختری که دوبار تغییر جنسیت داد !
8
پیام دختر 17 ساله ای که دوبار عمل تغییر جنسیت را انجام داده است .

دلگرم به نقل از روزیاتو: دختر ۱۷ ساله‌ای که عمل معکوس کردن گذار جنسیتی (پادگذار جنسیت) را انجام داده و پس از تغییر جنسیت به پسر دوباره دختر شده است، از تاثیر مخرب، غیرقابل بازگشت و دردناک مسدودکننده های بلوغ و جراحی پرده برداشت.

این دختر در مورد اثرات دردناکی که مصرف مسدودکننده های بلوغ و جراحی از ۱۳ سالگی بر بدنش داشته صحبت کرد. او گفت بعید به نظر می‌رسد که بتواند بچه دار شود و اگر هم این اتفاق بیفتد قادر به شیر دادن نیست، زیرا ماستکتومی دوبل انجام داده است. او همچنین گفت به خاطر درمان تهاجمی در معرض خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان نظیر سرطان دهانه رحم قرار دارد.

کلویی کول جراحات و آسیب‌های خود را در شهادت متاثرکننده اش در جلسه استماع بازپرداخت به افرادی که در ایالت فلوریدا به دنبال هورمون درمانی هستند، بازگو کرد. این امر در پی ممنوعیت عمل گذار جنسیت برای کودکان توسط ران دیسانتیس، فرماندار این ایالت و لغو حمایت بیمه مدیکید در درمان ترنس های بزرگسال اتفاق افتاد.

کلویی کول

جوزف لاپادو، جراح عمومی ایالتی از هیات پزشکی فلوریدا خواست تا استاندارد مراقبتی جدیدی برای درمان کودکان خردسالی که می‌خواهند عمل تغییر جنسیت انجام دهند در نظر گرفته شده و دسترسی به مسدودکننده‌های بلوغ، هورمون های جنسی متقابل و جراحی تعلیق شود.

لاپادو نوشت: «به نظر می‌رسد استانداردهای فعلی که توسط سازمان‌های حرفه‌ای متعددی تنظیم شده، به جای پذیرفته شدن از سوی بالاترین سطوح علم پزشکی، از یک ایدئولوژی سیاسی ترجیحی پیروی می‌کنند.»

کلویی می‌گوید با دیدن حمایت هایی که در شبکه های اجتماعی از افراد ترنسی که عمل تغییر جنسیت انجام داده بودند می‌شد به فکر انجام این عمل افتاده، زیرا در آن زمان دوستان زیادی نداشت.

او گفت هنوز منتظر است تا متوجه شود آیا تستسترونی که توسط مادرش به او تزریق شده، او را نابارور کرده یا خیر. او در ماه می ۲۰۲۱ تزریق تستسترون را متوقف کرد. کلوئه می‌گوید حالا دیگر اصلا به هویت جنسیتی اعتقاد ندارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits