دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگر معروفی که به سری جدید نون خ پیوست !
16
تهیه کننده صداوسیما از حضور بازیگر طنز معروف به سری جدید نون خ پیوست !

دلگرم به نقل از تسنیم: مهدی فرجی تهیه‌کننده از حضورِ حسن معجونی و همبازی شدنش با حمیدرضا آذرنگ در سریال نوروزی و رمضانی ۱۴۰۲ تلویزیون خبر داد.

بازیگر معروفی که به سری جدید نون خ پیوست !

عید غدیر خبری را مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون‌خ» در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد که در نوعِ خودش جالب بود. او عکسِ حمیدرضا آذرنگ را در کنارِ حسن معجونی منتشر کرد. بازیگری که چندی است کمتر در سریال‌های تلویزیون دیده می‌شود و او را بیشتر در آثار نمایش‌خانگی و فیلم‌های سینمای ایران می‌بینیم.

حسن معجونی

آن‌طور که تهیه‌کننده «نون‌خ» در توضیحاتِ‌کوتاهش به آن اشاره کرده حسن معجونی همبازیِ حمیدرضا آذرنگ شده است. دو بازیگر تئاتری که سال‌ها روی صحنه با هم خاطره آفریده‌اند و می‌تواند نوید اتفاقات جالبی را در فصل چهارم این سریال تلویزیونی بدهد. هنوز کاراکترِ معجونی مشخص نیست و نمی‌دانیم او قرار است با خلیل در داستان‌های نورالدین خانزاده تقابل کند و یا رفاقت!

حسن معجونی

معجونی را مخاطبان تلویزیون بیشتر با «شمعدونی» سروش صحت و «مسافران» رامبد جوان به خاطر می‌آورند اما او به تازگی در جشنواره فیلم فجر، «شب طلایی» یوسف حاتمی‌کیا را روی پرده داشت. در «آبادان یازده 60» جشنواره قبل درخشید و در «راز بقا» تجربه جالبی با سعید آقاخانی در شبکه نمایش‌خانگی داشت.

چندی پیش مهدی فرجی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از مذاکره با بازیگران محوری خصوصاً بازگشت کاراکترِ خلیل با بازی حمیدرضا آذرنگ و حضورِ بازیگران جدید خبر داده بود. علی صالحی از بازیگران این سریال هم در برنامه زنده تلویزیونی به شروعِ فیلمبرداری سریال در دو ماه آینده اشاره کرد.

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ 1» نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. سری دوم این مجموعه طنز نیز سال 1399 پخش شد و «نون خ 3» نوروز 1400 از شبکه اول روی آنتن رفت.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی به شمار می‌روند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (16 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits