دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ناراحتی نیکی کریمی از اکران آنلاین آتابای!
1
نیکی کریمی بازیگر زن ایرانی تصویری از خودش در پشت صحنه فیلم آتابای را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

نیکی کریمی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: همه فکر مى کنند فیلم سازى کار راحتى ست اما سخت و جان فرساست ، این فیلم را با خون دل ساختم ، سه سال پیش ، با ایمان و قلب و روحم ، بدون کوچک ترین کمکى از سمتى . با سختى ، جان کندن و سماجت .باایستادن و مبارزه . با کمترین بودجه ، اما با گروهى همراه و حالا فیلم در پایان اکران ، که چقدر دوست داشتم همه شما روى پرده سینما میدید ، اکران آنلاین شده مى خواهم خواهش کنم فیلم را دان لود نکنید و به صورت قانونى از فیلیمو ببینید . این کمکى ست به سینماى ما که بتواند نفس بکشد و به وجدان هر کدام از ما که قدم هایش را آگاهانه بردارد .عکس پشت صحنه آتاباى از امید صالحى عزیز است.

بازیگر زن / نیکی کریمی

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

بازیگر زن / نیکی کریمی

کریمی در سال ۱۳۷۲ موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (۱۳۷۱) شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۱) نیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید (۱۳۸۱) و واکنش پنجم (۱۳۸۱) شد. وی تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای از جمله داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول ملاقلی پور ،بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته است. او علاوه بر بازیگری چندین فیلم از جمله شیفت شب (۱۳۹۳) و آتابای (۱۳۹۸) را ساخته‌است.

بازیگر زن / نیکی کریمی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits