دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پشت صحنه های دیده نشده از سریال پاورچین / چند سالتون بود !؟
7
جذابترین عکس هایی از پشت صحنه سریال پاورچین با وجود تمام بازیگران .

پاورچین یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی موقعیت است که از شهریور ۱۳۸۱ تا اردیبهشت ۱۳۸۲ در ایران به صورت روزانه ساعت ۷ بعد از ظهر ساعت ۱۹ از شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این سریال به کارگردانی مهران مدیری به روی آنتن رفت.

سریال پاورچین

فرهاد برره (مهران مدیری) یک برره‌ای است که سال‌ها پیش برای تحصیل از برره به تهران آمده و با مهتاب مهتابی (سحر زکریا) ازدواج کرده و داماد سرخانه است. او که ذاتاً فردی چاپلوس است با همین روش در یک شرکت مهندسی ساختمان مشغول کار معماری شده و به تدریج، جای مدیر بخش پیشین را اشغال می‌کند. طُغرُل (محمدرضا هدایتی) سرایدار خانه آقای مهتابی (ابراهیم‌آبادی) و خانم مهتابی (هایده حائری) مهتاب است که به شدت از برره‌ای‌ها بیزار است. در پی قبول‌شدن شادی برره (سحر ولدبیگی) - خواهر فرهاد - در دانشگاه در رشتهٔ «کتاب‌گذاری»، پدرش او را نیز به تهران می‌فرستند تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.

سریال پاورچین

داوود برره (سید جواد رضویان) که یک پایین‌برره‌ای است به زور، مهمان خانهٔ فرهاد (پسرعمویش) می‌شود وبا مظلوم‌نمایی خواهان کار در شرکت فرهاد می‌شود و سرانجام به‌عنوان آبدارچی در آنجا مشغول به‌کار می‌گردد. داوود در آغاز ورود به تهران، عاشق دختری به نام یاسمن گل بانو (شقایق دهقان) می‌شود که فکر می‌کند فرزند خانواده‌ای ثروتمند است. اما بعدها می‌فهمد که او فرزند خوانده آنها است. او از فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داوود و یاسمن نیز وارد خانهٔ فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌یابند. پس از اینکه سپهر مهتابی (سیامک انصاری) نیز به این جمع اضافه می‌شود روند سریال متفاوت شده و هر بار اتفاقات تازه‌ای روی می‌دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits