دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قاب کامل زنان ناصرالدین شاه / سریال جیران
20
سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران تصاویری از زنان عقدی ناصرالدین شاه در سریال جیران را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سمیرا حسن پور بازیگر سریال ایرانی جیران با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: نسوان عقدی شاه قاجار. گلین شکوه تاجی ستاره.

سریال جیران / زنان ناصرالدین شاه

جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

سریال جیران / زنان ناصرالدین شاه

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و باقی قسمت‌ها هر هفته پخش خواهند شد. پخش این مجموعه از شهریور ۱۴۰۰ چند بار به تعویق افتاده بود.[۲] جیران نظرات ضد و نقیضی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است.

سریال جیران / زنان ناصرالدین شاه

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (20 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits