دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
این تست ۴ در احساسات شما را آشکار می کند!
9
به تصویر نگاه کنید. از بین این ۴ در یکی را انتخاب کنید تا از احساسات درونی خود آگاه شوید.

محققان دریافته اند که رنگ نه تنها بر احساسات بلکه بر سلامت نیز تأثیر می گذارد. لباس هایی که فرد می پوشد و رنگ هایی که در محیط خود انتخاب می کند نشان دهنده رفتار، نگرش در دوران کودکی اوست. تست های روانشناختی متعددی برای این نظریه ایجاد شده است. ما آماده ارائه آن به شما هستیم. برای کمک به حل مشکلات باید خود را بشناسید. این تست بر اساس درک رنگ است. دانشمندان مدتهاست ثابت کرده اند که انتخاب یک رنگ یا رنگ دیگر می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد بگوید. ما از شما دعوت می کنیم که درون خود را کمی عمیق تر مطالعه کنید.

تست شخصیت شناسی / خودشناسی

درب سبز: اتاق پشت در سبز، دوران کودکی شماست. اگر وارد اتاق شوید و احساس راحتی کنید، کودکی شاد و بی دغدغه ای داشته اید. اگر احساس اضطراب می کنید یا افکار ناخوشایندی دارید، اینها مشکلات دوران کودکی هستند که در بزرگسالی شما را آزار می دهند.

درب آبی: اتاق پشت در آبی وضعیت روانی فعلی شما را تعیین می کند. احساساتی که پشت در آبی تجربه می‌شوند، نمادی هستند که واقعاً در زمان حال احساس می‌کنید. اگر اتاق مرتب است، افکار شما مرتب هستند. نظم در اتاق آرامش شماست. اگر در آنجا ناراحت بودید، نیاز به تغییر دارید.

درب قرمز: در قرمز و فضای پشت آنها رابطه و عشق ایجاد شده با یک فرد از جنس مخالف را توصیف می کند. اگر اتاق بزرگ است، یک حس عاشقانه قوی از عشق می خواهید. اگر کوچک است، پس شما فردی بسیار متواضع هستید و ابراز احساسات خود نسبت به جنس مخالف برای شما دشوار است. اگر اتاق تاریک است، پس یک ناامیدی شدید در زندگی شما اتفاق افتاده است یا به سادگی از یک رابطه می ترسید.

درب سیاه: اتاق پشت در سیاه نشان دهنده احساسات شما در محل کار است. اگر راحت باشید، اساس کارتان را پیدا کرده اید و می توانید حرفه مورد علاقه خود را دنبال کنید. آیا در اینجا احساس ترس یا اضطراب کردید؟ اگر احساسات شما برعکس یا بیشتر از آن بود، ترس را تجربه کردید. به احتمال زیاد مشکلاتی در کار و در زندگی شما وجود دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits