دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ تا از زیباترین دختران ژاپنی در جهان!
31
همه ما می دانیم که در سراسر جهان، دختران ژاپنی مشهورترین و زیباترین شخصیت ها هستند، هر زمان که از "زیبایی واقعی" صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

به این دلیل است که دختران ژاپنی در سراسر جهان به خاطر چهره‌های دوست‌داشتنی، لبخندهای زیبا، پوستی عالی، نرم و پر زرق و برق، چشم‌های تیره، موهای براق، و آخرین اما نه کم‌اهمیت، هیکل شگفت‌انگیزشان مورد تحسین قرار می‌گیرند.

1- نوزومی ساساکی

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

نوزومی چهره واقعی زیبایی ژاپنی است. او یکی از دختران ناز ژاپنی است. او کار خود را به عنوان یک مدل لباس از 14 سالگی آغاز کرد. خوب! به دلیل مهارت های واقعی و شخصیت همه کاره او، کارگردانان و تهیه کنندگان به او توجه کردند. و در حال حاضر، او یکی از محبوب ترین چهره ها در صنعت مدلینگ ژاپن است.

2- میکاکو تابه

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

میکاکو تابه که بیشتر با نام Tabe-Chan شناخته می شود، یک بازیگر و مدل ژاپنی است که به دلیل بازی خوبش در سریال محبوب "موزیکال های ماه ملوان" مشهور است. همچنین، او به دلیل رتبه بندی به عنوان زیباترین زنان ژاپنی در جهان محبوب است.

3- تسوباسا هوندا

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

سوباسا هوندا مدل معروف ژاپنی است که به تازگی حرفه مدلینگ خود را به بازیگری تبدیل کرده است. او در سراسر جهان به دلیل کار در چندین مجله مد مشهور مانند "Seveneen" و "Love Berry" مشهور است. علاوه بر این، او در حال حاضر به دلیل بازی در فیلم های "Blue Spring Ride" و "The Journal" در صنعت فیلم ژاپن بسیار محبوب است.

4- ماکی هوریکیتا

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

ماکی بازیگر سابق و زیباترین دختر ژاپنی در سال 1980 است - که به دلیل حضور در بسیاری از درام ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و تئاتر ژاپنی شهرت دارد. برخی از شناخته‌شده‌ترین نقش‌های او «Umechan Sensei» و «Nobuta Wo Produce» هستند. علاوه بر این، او برنده جوایز متعددی شده است و افتخارات زیادی را در سراسر جهان برای کارهای شگفت‌انگیزش کسب کرده است.

5- آتسوکو مائدا

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

در اینجا یکی از زیباترین خوانندگان، رقصندگان و بازیگران زن ژاپنی، آتسوکو مائدا آمده است. خوب! او به عنوان با استعدادترین و زیباترین عضو گروه موسیقی خود AKB48 مشهور است. علاوه بر این، او برای آهنگ‌های انفرادی‌اش مانند Seven Chord و Act شناخته شده است. علاوه بر این، او به دلیل برنده شدن چندین جایزه موسیقی برای اجراهای رقص و اجرای زنده‌اش شناخته شده است.

6- سوزو هیروس

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

است که به دلیل حضور در چندین فیلم هالیوود و ژاپنی، درام، فیلم ها و موزیک ویدیوهای آهنگ مشهور است. همچنین، او در سراسر جهان به دلیل رتبه بندی به عنوان یکی از زیباترین زنان ژاپنی در جهان شناخته شده است. علاوه بر این، او برنده جایزه اسکار ژاپن برای بخش "تازه وارد سال" و جوایز "بهترین بازیگر زن جدید" از Kinema Junpo شده است.

7- هارونا کاواگوچی

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

در شماره هفت، این زیبایی، هارونا کاواگوچی را به دست آوردیم! این زن دوست داشتنی کار خود را در صنعت سرگرمی ژاپن با مدلینگ در آژانس Ken-On آغاز کرد. بعداً، پس از به دست آوردن شهرت و طرفداران زیادی با کار در آنجا، کار انفرادی خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. و در حال حاضر او یکی از محبوب ترین چهره های زیبا در جهان است.

8- ریو یاماشیتا

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

ریو یاماشیتا یک مدل و بازیگر جوان است که کار خود را از دوران ابتدایی آغاز کرد. او به دلیل حضور در چندین مجله و کاتالوگ طراحان مشهور است. علاوه بر این، او برای نقش اصلی خود در فیلم محبوب ژاپنی "رویاپردازان روزی" به خوبی شناخته شده است.

9- آیومی هاماساکا

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

آیومی هاماساکا یکی از زیباترین دختران ژاپنی است. او در حرفه، خواننده و خواننده موفق ژاپنی است. خوب، او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، تمام محتوای موسیقی‌اش را نوشته، آهنگ‌ها و همکاری‌هایش را تولید و ساخته است. علاوه بر این، با فروش بیش از 83 میلیون آلبوم، او همچنین یکی از پررونق ترین خوانندگان در آسیای جنوب شرقی است.

10- فومی نیکایدو

زیباترین دختران ژاپنی / سلبریتی ژاپنی

فومی نیکایدو مدل و بازیگر سرشناسی است که به دلیل حضور در بسیاری از فیلم ها و مجلات مد (در سراسر جهان) شهرت دارد. همچنین، او به دلیل لقب "ستاره در حال ظهور بین المللی" توسط صاحبان "جشنواره های فیلم" مشهور است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (31 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

....... | ۱ سال پیش
همشون صورتشونو عمل کردن که این شکلی بشن
فقط خدا میدونه چند بار زیر تیغ رفتن🤣
21
5

hits