دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماندالایی که انتخاب می کنید جنبه های مهم شخصیت شما را آشکار می کند!
1
واژه ماندالا واژه ای است که ریشه آن از سانسکریت گرفته شده و به معنای: دایره است. ماندالاها نقاشی هایی هستند که جهان کلان و خرد را به تصویر می کشند و هدف آنها هماهنگ کردن دنیای درونی با بیرون است.

علاوه بر این، ویژگی های ماندالای مورد علاقه شما ممکن است منعکس کننده جنبه های زندگی و شخصیت شما باشد. ماندالای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس معنای آن را کشف کنید.

تست شخصیت شناسی / شخصیت پنهان

ماندالا 1. خلاق و حساس شما حساسیت بالایی دارید، که به شما روش خاصی برای درک جهان، زندگی و مردم می دهد و از طریق آن می توانید چیزهای مختلفی خلق کنید. شما فردی خلاق هستید که به راحتی در دنیای خود دیده می‌شوید (خانه، اتاقتان، لباس‌هایی که می‌پوشید، لوازمی که دوست دارید). اگرچه به همین ترتیب، حساسیت بالای شما اغلب می‌تواند شما را به سمت تجربه فراز و نشیب‌های عاطفی سوق دهد. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید احساسات خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که صرف نظر از شرایط، می‌توانیم کنترل احساسات و زندگی‌مان را انتخاب کنیم. و اینکه در صورت امکان، بسیار مهم است که از تصمیم‌گیری دائمی با اجازه دادن به احساسات موقتی خودداری کنید.

ماندالا 2. مشتاق و سازنده مشخصه شما این است که فردی هستید که دوست دارد پروژه ها را انجام دهد و در ارائه رویکردهای جدید برای حل مشکلات مختلف بسیار خوب است. شما ذهن بسیار چابکی دارید که بیشتر اوقات افکار و ایده های جدیدی تولید می کند که خوب است. اما در عین حال یکی از چالش‌های اصلی شما را ایجاد می‌کند: کمبود توجه و تمرکز. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید در حین انجام یک کار متمرکز بمانید. وقتی شروع به کار می کنید، مراقب باشید که توجه شما به چیزهای دیگر منحرف می شود. لطفا او را به کار اولیه هدایت کنید. وقتی دوباره متوجه پراکندگی شدید، دوباره روی کار تمرکز کنید، و به همین ترتیب، تلاش برای تمرکز روی آن را تکرار کنید.

ماندالا 3. آرام و آشتی جو کیفیتی که بیشتر از همه شما را مشخص می کند، جستجوی مداوم برای صلح و هماهنگی، در زندگی، در محیط و در زندگی افرادی است که برای شما مهم هستند. به احتمال زیاد در زندگی خود حداکثر استفاده را می کنید: آرامش داشتن بهتر از حق بودن است و به همین دلیل از غرق شدن در بحث ها بپرهیزید، زیرا احساس می کنید انرژی و شادی شما را مصرف می کنند. جستجوی مداوم شما برای آرامش و آرامش باعث شد سعی کنید از این نظر بی توجه باشید. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید بین فروتنی واقعی و تمایل به دست کم گرفتن خود و توانایی‌هایتان تمایز قائل شوید. شما فردی پر از استعداد و استعداد هستید. بهره برداری قاطعانه از آنها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، برعکس، زندگی شما را افزایش می دهد و دنیای شما را بزرگ می کند.

ماندالا 4. نقد و ادغام مشخصه شما این است که فردی با حس انصاف و تمایل به رفتار برابر با دیگران هستید. اما بالاتر از همه با تعهد بیشتر به کارهایی که به خوبی انجام شده است. به این معنا، شما از رعایت هراس دارید و بسیاری از اوقات فکر می کنید که تنها و بهترین راه انجام کارها این است که خودتان آن را انجام دهید. شما تمایل دارید که با تلاش برای یافتن اینکه همه چیز عالی است، فراتر از محدودیت ها کار کنید. به همین دلیل، چالش اصلی شما این است که به چگونگی تأثیر آن بر رفاه خود توجه کنید. درک کنید که صدای سوم شخص معتبری که شما را به دنبال کمال سوق می دهد واقعاً شما نیستید. برای استراحت و تفریح ​​به خود فرصت دهید، زیرا بسیاری از الهامات عالی و بهترین ایده‌های شما از شادی می‌آیند.

ماندالا 5. ایمن و تأثیرگذار مشخصه شما این است که فردی با شخصیت قوی هستید و می توانید دیگران را متقاعد کنید که تقریباً در هر دلیلی شما را همراهی کنند. ممکن است در مقطعی از زندگی خود احساس ضعف یا آسیب پذیری کرده باشید. به همین دلیل شما نگرش شدیدی ایجاد کرده اید که برای برخی افراد می تواند ترسناک باشد. شما یک رهبر طبیعی هستید و به همین دلیل، چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید از قدرت رهبری به روشی سازنده و مثبت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که می‌توانید به روش‌های مختلف و ارزشمند بر جهان تأثیر بگذارید.

ماندالا 6. سخاوتمند و دوستانه ویژگی شما این است که فردی صمیمی، مشارکتی، بسیار نجیب و سخاوتمند هستید که باعث می‌شود نیازهای عزیزانتان را طوری احساس کنید که گویی مال شما هستند. شما می توانید زمان زیادی را در زندگی خود صرف تلاش برای حل مشکلات دیگران کنید و به همین دلیل، مشکلات زیادی در زندگی شما وجود دارد که هنوز حل نشده اند. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید که مسئولیت اصلی شما با خودتان است. و در حالی که حمایت از دیگران فوق العاده است، مهم است که به یاد داشته باشید: تنها زمانی که زندگی شما مرتب باشد و انتظارات و خواسته های شما برآورده شود، می توانید به حل مشکلات دیگران بروید. دستیابی به این تعادل در زندگی به شما امکان می‌دهد شادتر، مرفه‌تر و به روشی بسیار حساس‌تر و واقعی‌تر زندگی کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits