دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد
2
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 24 اردیبهشت هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند.

افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

متولدین مشهور امروز

امروز 24 اردیبهشت است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
چهره های معروف متولد 24 اردیبهشت

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ اردیبهشت چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

بازیگران متولد 24 اردیبهشت، افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

تولد افراد معروف در 24 اردیبهشت

بازیگران و چهره های مشهوری که در 24 اردیبهشت متولد شده اند :

پرویز مشکاتیان

بازیگران متولد 24 اردیبهشت، افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

پرویز مشکاتیان چهره مشهور متولد 24 اردیبهشت

پرویز مشکاتیان (۲۴ اردیبهشت ۱۳۳۴ – ۳۰ شهریور ۱۳۸۸) آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور اهل ایران بود. او به نواختن سه‌تار نیز آشنایی داشت.

پرویز مشکاتیان در تاریخ ۳۰ شهریور سال ۱۳۸۸در منزلش در تهران و در سن ۵۴ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

محمدرضا هدایتی

بازیگران متولد 24 اردیبهشت، افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

تولد ساعد هدایتی بازیگر مشهور در 24 اردیبهشت

محمدرضا هدایتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 24 اردیبهشت 1352 متولد شد.

محمدرضا هدایتی اولین تئاترش را در سال 77 بازی کرد و در سال 78 در مجموعه ببخشید شما به همکاری با مهران مدیری پرداخت.این هنرمند تک آهنگ های زیادی را در دنیای موسیقی منتشر کرده است.

شجاع خلیل زاده

بازیگران متولد 24 اردیبهشت، افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

شجاع خلیل زاده چهره مشهور متولد 24 اردیبهشت

شجاع خلیل‌زاده (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ در بهنمیر، مازندران)، بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون عضو باشگاه الریان قطر و تیم ملی ایران می‌باشد.

بازیگران متولد 24 اردیبهشت، افراد معروف متولد 24 اردیبهشت

ویژگی های متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه، خوشگل پسند، پول دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی گرا و سودجو، به هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می‌آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد.

فال روزانه برای اردیبهشت ماهی ها

فال روزانه اردیبهشت ماه :

حال روحی و انرژی شما به گونه‌ای است که می‌توانید زندگی اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید و با افراد بیشتری ارتباط بگیرید که این اتفاق برای پیشرفت در زندگی شغلی شما نیز تأثیرگذار خواهد بود.

ممکن است که از طرف یکی از دوستان قدیمی‌تان پیشنهاد سفر دریافت کنید؛ اگر امکان مالی دارید حتماً پیشنهاد او را بپذیرید که باعث افزایش انرژی شما خواهد شد.

برای اینکه از سلامت خود مطمئن باشید؛ باید به‌صورت کاملاً جدی از خودتان مراقبت کنید و تا حد ممکن برای هرچند مدت کوتاه از فضای شلوغ و پر استرس کار دور بمانید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین اردیبهشت
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits