دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کودکی بازیگران سریال پر بیننده نجلا!
117
نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، خرمشهر، شادگان و تهران ساخته شده‌است.در این مطلب کودکی بازیگران سریال نجلا را گردهم جمع کردیم.

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. در فصل اول سارا رسول‌زاده و در فصل دوم محیا دهقانی نقش نجلا را ایفا کرد.

سریال نجلا / محیا دهقانی

محیا دهقانی (زادهٔ ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.محیا دهقانی در ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌ است. اولین بازی سینمایی وی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار است. سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» نخستین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او همچنین در سریال پایتخت۴ در نقش «سوسن» ظاهر شد. او در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌ است. وی برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی - سان‌فرانسیسکو شد.

سریال نجلا / ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی‌نیا (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا می‌باشد. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

سریال نجلا / حسام منظور

حسام منظور (زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. حسام منظور، ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله پیکولو ایتالیا و جشنواره شکسپیر گدامفک لهستان را دارد. او همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

سریال نجلا / آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان (زاده ۲۱ دی ۱۳۳۶)، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است.آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد؛ وی اصالتا اهل خمینی شهر است. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر می‌باشد. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد. حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

سریال نجلا / سید هدایت الله عامل هاشمی

سید هدایت الله عامل هاشمی(زادهٔ ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ در سبزوار) بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.وی در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است. از نقش های به یاد ماندنی وی میتوان به نقش اوس موسی در سریال پایتخت اشاره کرد.

سریال نجلا / سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی (زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است وی بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.وی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد.

سریال نجلا / ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی متولد 1 آبان 1354 در تبریز، بازیگر، کارگردان است.فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس در سال 1381 می باشد.

سریال نجلا / سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد 18 شهریور 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (117 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits