دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قایق سواری مهران رجبی در جزیره هرمز با سرعت زیاد!
4
مهران رجبی بازیگر معروف ایرانی با انتشار ویدئویی در پیج اینستاگرامش نوشت: سلام بروی ماهتان فقط ساحل نشینان میدونن که یک قایق سبک با دو موتور ۲۰۰ یعنی چی.گفت با آخرین سرعت نمیرم که یکوقت گوشی رو باد نبره.

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰)بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

بازیگر مرد / مهران رجبی

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس است و پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت

بازیگر مرد / مهران رجبی

با فیلم بعدی میر کریمی (زیر نور ماه) که رجبی در آن ایفاگر نقش یک روحانی رئیس حوزه بود مورد توجه همگان و به‌خصوص منتقدان قرار گرفت و پیشنهاد بازی در خانه‌ای روی آب و از کنار هم می‌گذریم به وی شد.مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که وی نسبت به دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی نقشش را بازی می‌کند. یکی از مهم‌ترین نقش‌های رئال او در فیلم بیدار شو آرزو (۱۳۸۳) به کارگردانی کیانوش عیاری است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits