دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از بین این تصاویر کدام را انتخاب می کنید؟؟
4
تست روانشناسی جالب. شما در نگاه اول کدام منظره را انتخاب می کنید؟

تست روانشناسی کدام یک از موارد زیر را انتخاب میکنید 1.ساحل 2. مکان مذهبی 3.کلبه 4.دشت 5 .جاده پر از شکوفه 6.قرار عاشقانه 7. باغ و جنگل 8جاده پاییزی 9.دریا

تست شخصیت شناسی / تست روانشناسی

پاسخ تست روانشناسی

۱: ساحل و غروب را دوست دارید؟ ساحل = ارتباط با مردم خورشید: نماد پدر یا فردی قدرتمند ساحل، نماد چگونگی ارتباط شما با افرادی که پیرامونتان قرار دارد هرچه تعداد مردم کمتر باشد مشکلی با تنهایی ندارید . خورشید نمایانگر اقتدار وخلاقیت مردانه است .خورشید که گسترده ونورانی باشد بیانگر اهمیت پدر در خانواده است. خورشید هنگام غروب آشکار کننده ی تعارض فرد با پدر است ولی اگر خورشید در هنگام غروب با رنگ قرمز نقاشی شود مبین تمایل فرد به انهدام پرخاشگری شخصی خاص است.

۲: کلبه زیر باران را دوست دارید باران سرچشمه ی حیات ونماد مادری ،هیجان ها،دریافت های حسی وتخیل است. همچنین مبین: انعطاف پذیری،سازش یافتگی،خیال بافی و رویا پردازی است. کسانی که به باران علاقه ی زیادی دارند در عین مهربانی و لطافت , زخم خورده هایی هستند که منتظر فرجی در زندگی خود می باشند .

۳: مکان مذهبی برای شما آرامبخش است؟ اگر مسجد یا کلیسا دوست دارید فردی هستید که اعتقادات یا دین زمینه رشد روحی و روانی شماست. اگر چه به مادیات اهمیت می دهید . اما نه به عنوان مهمترین رکن زندگی خود . شما فردی هستید که آرامش درونی بسیار بالایی دارید زیر خود را در حل مسئله‌ای خاص در حال همکاری باخدا می‌بینید (از تو حرکت، از خدا برکت) معمولا چنین افرادی آگاهانه تصمیم می‌گیرند تا تدبیر بخش‌هایی از مسئله و مشکل را که واقعاً خارج از کنترل آن‌ها است به خدا بسپارند

‏۴: دشتی پر از گل های رز را دوست دارید؟ دارای شور و شوق نهفته در اعماق وجودتان هستید. با اراده تصمیم می‌گیرید و در کامل بودن کارهایتان پافشاری می‌کنید. در هنگام کار، فردی جدی هستید و در محفل خانواده با محبت رفتار می‌کنید. آرزوهای بسیاری در سر دارید و تلاش می‌کنید تا سریعا به تحقق بپیوندند.

۵: جاده ای پر از شکوفه های بهاری زیباست؟ شما قلب مهربانی دارید و اگر بتوانید کمکی به دیگران بکنید، آن را دریغ نمی کنید و به خوبی می توانید احساسات دیگران را درک کنید. اطرافیان تان از احساس همدلی و همدردی شما لذت می برند و همواره به یاد دارند که فرد قابل اطمینانی وجود دارد که در صورت لزوم می توانند به او دلگرم باشند. جنبه منفی شخصیت شما: خودخواه‌ و جوشی‌ ، عصبی‌ ، شتاب‌ زده ‌، تابع‌ امیال‌ آنی‌ ، کم‌ صبر و طاقت ، ‌بی‌احتیاط، بی‌باک‌ و نترس.

۶: قرار عاشقانه را دوست دارید؟ شما به روابط همسرانه و عشق رمانتیک اهمیت زیادی قایلید است. و انتظار چنین اتفاق جالبی در زندگی را دارید اگر ازدواج کنید احتمال زیادی دارد که سه عنصر عشق کامل، یعنی : صمیمیت، شور و اشتیاق و تعهد(استنبرگ) را در بالا‌ترین حد داشته باشید.

۷: به باغ و جنگل علاقه مندید؟ اگر باغ و جنگل را دوست دارید شما انسانی رویایی هستید.تنهایی را دوست دارید. تصمیم قطعی گرفتن و وقت صرف کردن به یک هدف برایتان کار آسانی است.

۸: جاده ای پر از برگ های پاییزی را دوست دارید؟ خصوصیات شما:شما اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فکر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری.

۹: دریا یا دریاچه : نماد پاکی و صراحت شما فردی اسراف کار و بسیار رک گو و صریح اللهجه هستید. اگر چه ممکن است بهترین سازمان‌دهنده و مدیر نباشید اما می‌توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد تیم را به موفقیت می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید. شما از سفر‌های کوتاه و غیر منتظره لذت می‌برید. زمانی که با شریک زندگی خود به سر می‌برید جذاب و خونگرم به نظر می‌آیید و به شدت عاشق "زندگی" به مفهوم واقعی آن هستید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits