دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تست شخصیت شناسی از روی حالت گرفتن گوشی موبایل!
7
تست شخصیت شناسی . چه حالتی گوشی را در دست میگیرید؟!

از ۱ تا ۴ چه حالتی گوشی را در دست میگیرید؟

تست شخصیت شناسی / خود شناسی

مدل ۱: اگر از گوشی موبایل فقط با یه دست استفاده می‌کنید فرد با اعتماد به نفسی هستید همیشه آماده ریسک کردن دارید اما با به کار بردن عقل و خرد به نتایج دلخواهتان می رسید قبل از تصمیمی درباره یک رابطه بگیرید ابتدا به خودتان با اندازه کافی زمان می دهید تا فکر کنید که آیا به این شخص واقعا نیاز دارید یا نه. به همین دلیل خیلیا شما را یک فرد منزوی میشناسند که تنهایی را ترجیح می دهید.

مدل 2: این روش دست گرفتن گوشی دانش و معرفت شما را نشان می دهد شما فردی حساس، باهوش، معقول و محتاط هستید قبل از انجام دادن هرکاری آن را بارها بررسی میکنید در هر اتفاقی به دنبال دلیلش هستید و به همین دلیل است که به سختی کسی می‌تواند شمارا فریب دهد در مسائل عاطفی عاقلانه رفتار نمی‌کنید بدون فکر تصمیم هایی می گیرید که گاهی اوقات به رابطه آسیب می رساند و از همه مهم تر این که در رابطه بیش از حد قضاوت گر هستید.

مدل 3: عاشق سرعت هستید و در تصمیم گیری ها سرعت عمل به خرج می دهید خیلی راحت با شرایط جدید خودتان را وفق می دهید ودر موقعیت جدید موثر عمل می کنید در رابطه با مسائل عاطفی بازدهی چندان خوبی ندارید بخاطر جسور و پر مدعا بودن نمی توانید به فردی که دوستش دارید نزدیک شوید وهمین باعث ترس و دور شدن او از شما می‌شود .

مدل 4: این نحوه دست گرفتن گوشی به خلاقیت شما باز می‌گردد ذهنتان پر از ایده های خوبی است که سعی می کنید آن ها را در زندگی به کار ببرید ترجیح می دهید تنها باشید تا بتوانید افکارتان را جمع کرده و یک شاهکار دیگر برای شگفت زده کردن دنیا خلق کنید همه کارهای شما معمولا موفقیت آمیز است در روابط عاطفی خلاقیت شما تبدیل به خجالت می‌شود به همین دلیل نمی‌توانید در روابط خود پیشرفتی داشته باشید اما هر شخصی که با شما آشنا می‌شود بدون شک عاشق شخصیت شما خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits