دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تغییر چهره شدید پیر و شکسته سعید پیردوست در 82 سالگی!
51
سعید پیردوست بازیگر سریالهای مهران مدیری با انتشار عکسی طرفدارانش را شوکه کرد .

سعید پیردوست بازیگر پیشکسوت که در آستانه تولد ۸۲ سالگی است،می‌گوید: الحمدالله حالم خوب است. ممنون که به یادم بودید، اما من مدت هاست به خاطر کرونا متاسفانه همه پیشنهادهای کاری ام را رد می‌کنم و در این مدت هیچ کاری نکردم و این خیلی بد است؛اما چه کنیم، باید به خاطر سن و سال و شرایطمان بیشتر مراقبت کنیم. فقط سال گذشته در فیلم آقای مسعود کیمیایی با عنوان «خائن کشی» حضور داشتم که گویا قرار است امسال اکران شود؛ آن هم به واسطه اینکه ایشان یکی از دوستان قدیمی بنده است و از من درخواست کردند تا حضور داشته باشم.

دوست دارم به فضای هنر به ویژه تلویزیون برگردم.با پایان کرونا اگر خدا بخواهد و قوای جسمانی هم اجازه دهد و شرایط خوب باشد، قطعاً به تلویزیون برمی گردم چون به غیر از این کار، کار دیگری بلد نیستیم.
این هنرمند سپس در واکنش به این جمله که «مردم هم شما را دوست دارند و دلشان می خواهد شما را در تلویزیون ببینند»، خاطرنشان می کند:

سعید پیردوست

من مخلص همه مردم هستم.همین مردم هستند که ما را سرحال و خوشحال نگه می‌دارند. ما به غیر از مردم کسی را نداریم امیدوارم هرچه زودتر بتوانم در خدمتشان باشم.

گاهی تلویزیون تماشا می کنم و سریال ها را دنبال می‌کنم اما معتقدم کیفیت کارها با زمان خومان قابل مقایسه نیست چون آن موقع شرایط خیلی فرق داشت و عشق در کارها بود.ما از صبح که سرکار حضور داشتیم تا ساعت ۸ شب باز هم احساس می‌کردیم توان کار کردن داریم اما الان دیگر اینطور نیست.

پیردوست می گوید: از مسئولان مخصوصاً خود آقای جبلی که رئیس و سرپرست ما هستند این است که ایشان باید مراقب پیشکسوت ها باشند. ما که نزدیک به ۵۵ سال است در این حرفه کار کردیم،عمرمان را گذاشتیم و کار دیگری هم بلد نیستیم، وقتی هم که دیگر توان سابق را نداریم باید یک نفر باشد زیر پر و بال مان را بگیرد تا بتوانیم از جایمان بلند شویم. فقط توقع دارم یک نفر زیر بازوانمان را بگیرد تا بتوانیم سرپا شویم.

سعید پیردوست در پایان گفت‌وگوی خود در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور شما در اکثر کارهای آقای مدیری، طی این دو سالی که در خانه هستید، پیشنهادی از طرف این کارگردان داشتید؟ خاطرنشان می‌کند: آقای مهران مدیری عزیز دل من است و من هر چه دارم از ایشان دارم.انشاءالله هرجا که هست صحیح و سلامت باشد و سایه اش بالای سر هنر این مملکت بماند ولی حتما ایشان نقشی برای من نداشته اند که از من دعوت نکردند،بعد از «قهوه تلخ» دیگر ایشان پیشنهادی برای من نداشتند.در هر حال من همیشه به یادشان هستم، سپاسگزارم از ایشان و امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند.

سعید پیردوست



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (51 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits