دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تفاوت چهره دوقلوهای مجید صالحی به پدرشان
101
مجید صالحی بعد از ازدواج با رامینه اکبری صاحب دوقلوهای شیرینی شده که با هم میبینیم.دوقلوهای شیرین و بامزه مجید صالحی در سنین مختلف !

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است. مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‌افتاده! مجید صالحی در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‌اند.


مجید صالحی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر (1380) و کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی "هنر و معماری" (1394) است. اولین حضور مجید صالحی در سینما، با فیلم «یکی بود یکی نبود» ایرج طهماسب بوده‌است.

دوقلوهای مجید صالحی

مجید صالحی در سال 1391 با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده و اکنون صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام‌های حنا و آروین است. همسر وی در زمینه گرافیک و زبان انگلیسی سررشته دارد و گاهی هم ترجمه می‌کند.

دوقلوهای مجید صالحی

مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به صورت جدی دنبال نمود. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.

دوقلوهای مجید صالحی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (101 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits