دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تیپ کوچه و خیابونی بهرام افشاری در اکران فیلم صحنه زنی / خوش تیپه ؟
10
بهرام افشاری با تیپ معمولی میان هجوم هوادارانش در سینما آزادی برای اکران فیلم سینمایی صحنه زنی .

بهرام افشاری متولد 6 خرداد 1366 در همدان ، بازیگری سینما و تلویزیون است. بهرام افشاری دانش اموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال پایتخت به اوج شهرت رسید. بهرام افشاری با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود.بهرام افشاری بصورت جدی بازیگری را از سال 1382 وقتی 16 ساله بود بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد تا اینکه سال 88 وقتی 22 ساله بود برای پیشرفت راهی تهران شد.

بهرام افشاری و مهتاب کرامتی در اکران فیلم صحنه زنی حاضر شدند که هواداران بیشتر بهرام افشاری را تحویل گرفتند .


در تهران ابتدا به کلاس های بازیگری حمید سمندریان رفت تا اینکه بصورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از 30 اجرای حرفه ای حضور داشت. در سال 88 توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود .بهرام متولد شده همدان بود و با همکار خانم خود بهاره افشاری که متولد شهر شاهرود سمنان می باشد نسبت فامیلی ندارد .

تیپ کوچه و خیابونی بهرام افشاری

یکسال بعد نیز بعنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و سال 1390 نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد. سال نود با پول جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره به میدان گمرک رفتم و موتور خریدم و تا مدت ها پیک موتور بودم تا خرج خودم را در بیاورم .

تیپ کوچه و خیابونی بهرام افشاری

بعد از تئاتر در خرداد سال 1392 وقتی 26 ساله بود تجربه کوتاهی را در فیلم عصابنی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان در سینما به دست آورد. سال 91 خود من مخاطب پایتخت بودم و از تمرین های تئاترم می زدم که پایتخت 1 را ببینم تا اینکه از طریق احمد مهرانفر برای حضور در پایتخت دعوت شد.

تیپ کوچه و خیابونی بهرام افشاری

بعد از تست آقای محسن تنابنده اعتماد کرد و این همکاری شکل گرفت و با پخش این مجموعه در نوروز 92 به شهرت رسید و در نقش بهتاش فریبا درخشید. تعصبم نسبت به همدان را زمانی می‌ توانم ثابت کنم که بگویم تنها کسی که با لهجه همدانی در سریال علی‌ البدل سال 96 صحبت کرد من هستم. این موضوع به‌ واسطه عشق و علاقه‌ ‎ای بود که به شهرم داشتم . بهرام افشاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ، انتشار چندین عکس او با هواداران مختلف دختر بنام همسر ، باعث انتشار خبر کذب ازدواجش شده است

تیپ کوچه و خیابونی بهرام افشاری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits